شرح وظایف مدیراجرایی نهاد
* 1 - اجرای ضوابط و خط مشی های ابلاغی از سوی مسئول مافوق
* 2 – انجام امور اتوماسیون اداری و پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی
* 3 – همکاری در تنظیم برنامه و بودجه سالانه دفتر ، ارسال به موقع برنامه پیشنهادی سال آتی از طریق سایت مربوطه
* 4 – تنظیم برنامه های اجرایی و جلسات داخلی نهاد
* 5 – دریافت و ارسال به موقع گزارش اجرای فعالیتها از طریق سایت های مربوطه
* 6 – انجام امور مربوط به تنخواه گردانی و کارپردازی دفتر براساس مقررات مالی نهاد و با هماهنگی مسئول دفتر
* 7 – ثبت و نگهداری دفاتر مالی و تنظیم و ارسال اسناد هزینه به استان براساس قوانین مالی محاسباتی نهاد و ارائه تراز نامه های مالی و اعتباری بر حسب ضرورت های اعلام شده از طرف ذیحسابی نهاد به دفاتر استانی
* 8 – ایجاد تمهیدات لازم در جهت هزینه کرد بهینه بودجه دفتر و سایر منابع مالی
* 9 – تهیه ،توزیع و نگهداری تجهیزات ، امکانات ،لوازم اداری و وسیله نقلیه دفتر با نظر مسئول نهاد
* 10 – انجام امور روابط عمومی نهاد در دانشگاه در راستای تحقق اهداف و برنامه های نهاد و تنظیم شعائر اسلامی و مناسبت های ویژه
* 11 – اخذ ، جمع آوری و ارسال اخبار دفتر و دانشگاه به مأوا و سایر مدیریت های مرتبط ستادی با هماهنگی مسئول دفتر
* 12 – ایجاد هماهنگی میان نیروهای اجرایی دفتر و تقسیم کار در هنگام اجرای برنامه
* 13 – ایجاد ارتباط و هماهنگی لازم با واحدهای زیربط دانشگاه جهت اجرای برنامه های دفتر
* 14 – انجام تمهیدات و اقدامات لازم جهت اجرای برنامه های دفتر نهاد
* 15 – انجام امور اداری ، دبیرخانه و بایگانی نهاد
* 16 – تسهیل در انجام وظایف دبیران شوراهای راهبردی و دانشجویی در تشکیل جلسات
* 17 – حفظ و نگهداری کلیه اموال تحویل گرفته شده
* 18 - شرکت در دوره های آموزشی (حضوری و غیرحضوری) دفتر مرکزی
* 19 – شرکت در جلسات سالیانه دفتر مرکزی
* 20 – انجام سایر امور ارجاعی مربوط به پست و تسلیم گزارش کار به مسئول مافوق