امروز : 01 آبان 1403
  • 1392/05/09 - 12:16
  • 27
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZtMB

آیین اختتامیه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در دانشگاه برگزار شد .



آیین اختتامیه طرح ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه های کاشان با حضور اساتید و دانشجویان شرکت کننده در این طرح در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.



مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این آیین، استفاده از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان برای آموزش دروس معارف به دانشجویان را از مهمترین اهداف برگزاری طرح ضیافت دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان نام برد.



حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شاه فضل مدت اجرای طرح ضیافت دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان را 15 روز اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح در سال های آینده زمینه ای فراهم شود تا دانشجویان بتوانند از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در تابستان استفاده و بهره بیشتری داشته باشند.



معاون نهاد مقام معظم رهبری‌ در دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این آیین گفت: امسال 445 نفر دانشجو در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه علوم پزشکی کاشان شرکت داشتند که از این تعداد 260 نفر دانشجوی دختر و مابقی دانشجویان پسر بودند.



 حجت الاسلام و المسلمین ابوافضل جمشیدی افزود: در طرح ضیافت اندیشه امسال دانشجویان دختر و پسر در مجموع 5 کلاس دروس تاریخ و تمدن، 5 کلاس دروس انقلاب اسلامی و 4 کلاس دروس متون شرکت کردند.



 وی، برگزاری اردوی مشهد اردهال برای دانشجویان دختر و برگزاری جلسات قرائت قرآن  روزانه بعد از نماز ظهر و عصر را از جمله برنامه های جنبی طرح ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان عنوان کرد.



 حجت الاسلام جمشیدی  با اشاره به افزایش 40 درصدی دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیاف  اندیشه نسبت به دوره قبل گفت: در نظر سنجی های انجام شده از طرح، 70 درصد عالی و 30 درصد خوب اعلام شده است.



 وی یادآور شد: کارنامه ضیافت اندیشه و نمرات آن اول شهریور اعلام خواهد شد.



مجید زجاجی استاد حوزه و دانشگاه نیز در این آیین، اجرای این دوره طرح ضیافت اندیشه دانشجویی ‌در دانشگاه علوم پزشکی کاشان را نسبت به دوره های قبل غیر قابل مقایسه خواند و گفت: طرح ضیافت اندیشه دانشجویی امسال با حضور تمامی دانشجویان شرکت کننده در طرح برگزار شد.



 وی افزود: تاثیرگذاری کلاس های طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در برخی از موارد حتی از کلاس های طول ترم نیز بالاتر بود و از کیفیت بیشتری برخوردار بود.



 طرح ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکیکاشان در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه، با تقدیر از دانشجویان شرکت کننده در اینطرح به پایان رسید.



عکس های مراسم




































  • گروه خبری :
  • کد خبر : 109639
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم