امروز : 01 آبان 1403
  • 1393/04/21 - 14:04
  • 29
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZF6B

آیین اختتامیه چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه برگزار شد

مراسم اختتامیه چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید در روز پنج شنبه مورخ 19/4/93 با حضور مسئول هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه های کشور در محل سالن اجتماعات دکتر قریب برگزار شد.



مراسم اختتامیه چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید در روز پنج شنبه مورخ 19/4/93 با حضور مسئول هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه های کشور در محل سالن اجتماعات دکتر قریب برگزار شد.



دکتر اعرابی رئیس دانشگاه، در این مراسم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان از حضور اعضای هیات علمی در این طرح تقدیر و تشکر کرد.



حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی ساداتی نژاد، در این مراسم ضمن عرض تبریک فرارسیدن ماه بهار قرآن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: اساتید دانشگاه باید علاوه بر نقش آموزش و پژوهش، رسالت و نقش فرهنگی داشته باشند.



وی، با اشاره به آیین نامه ارتقاء آموزشی اساتید، ارائه مشاوره تحصیلی و مذهبی به دانشجویان اظهار داشت: ارائه کتاب با رویکرد دینی، برگزاری کارگاه های دانش افزایی، برگزاری جلسات هم اندیشی و دوره های طرح ضیافت اندیشه از مهمترین راه های افزایش ارتقای فرهنگی اساتید است.



دکتر ساداتی نژاد، با اشاره به حضور پرشور اساتید در کارگاه های دانش افزایی گفت: تاکنون حدود 40 هزار از اساتید دانشگاهی کشور در طی سه سال گذشته در این دوره های دانش افزایی شرکت داشته و امسال نیز 16هزار از اساتید در 523 مرکز دانشگاهی در طرح ضیافت اندیشه اساتید شرکت کرده اند.



وی، بالندگی، پویایی و نشاط را از مهمترین اهداف برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید دانست و افزود: شرکت اساتید و اعضای هیأت علمی در یک محیط کاملاً صمیمی و دوستانه جهت هم اندیشی و طرح ایده ها و رفع و حل مشکلات دانشگاه و جامعه از دیگر اهداف برگزاری کارگاه های دانش افزایی است.



مسئول هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه های کشور، بهترین زمان برای برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید و همچنین برگزاری کارگاه های دانش افزایی را در ماه مبارک رمضان دانست و تصریح کرد: ماه رمضان، بهار دانش افزایی، بهار قرآن و بهترین فرصت معنوی و فرهنگی برای اساتید می باشد.



وی، از دیگر ضروریات این کارگاه ها را، حضور مدرسین مجرب، آگاه و دارای سواد علمی بالا برشمرد و ادامه داد: طرح دانش افزایی، مدرس محور است و تمام سعی و تلاش مرکز هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه های سراسر کشور، اعزام اساتید با مدرک دکترا به بالا و سواد علمی به مراکز برگزاری این طرح ها است.



این گزارش حاکیست، در ادامه این مراسم اساتید حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری جلسات هم اندیشی و کارگاه های دانش افزایی بیان کردند.



شایان ذکر است با اهداء هدیه به رسم یادبود از اعضای هیات علمی مدرس در چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه تقدیر و تجلیل شد.



گفتنی است در پایان این آیین، مراسم قرعه کشی حج عمره ویژه اساتید شرکت کننده در چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید برگزار و به قید قرعه به دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه "دکتر زهرا واحدپور و دکتر احمد طالبیان" سهمیه این دوره اهداء شد.



نفرات ذخیره این قرعه کشی به شرح ذیل است:



1 – دکتر اعظم مصداقی نیا



2 – دکتر اژدر حیدری



3 – دکتر همایون نادریان



4 – دکتر حمیدرضا بنفشه



5 – دکتر غلامعلی حمیدی



 

























اختتامیه ضیافت اساتید 93

اختتامیه ضیافت اساتید 93

اختتامیه ضیافت اندیشه اساتید 93

اختتامیه ضیافت اندیشه اساتید 93
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 109821
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم