امروز : 30 مهر 1403
  • 1394/09/26 - 10:00
  • 37
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zv9B

آیین گرامیداشت مقام دانشجو در دانشگاه برگزار شد

آیین گرامیداشت مقام دانشجو با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی و تقدیر از دانشجویان نمونه قرآنی، فرهنگی، علمی و ورزشی شامگاه سه شنبه مورخ 94/9/24 در محل آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد.



آیین گرامیداشت مقام دانشجو با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی و تقدیر از دانشجویان نمونه قرآنی، فرهنگی، علمی و ورزشی شامگاه سه شنبه مورخ 24/9/94 در محل آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد.



حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در این آیین، کاربرد ناصحیح از اینترنت و ماهواره را مشکل اصلی در دنیای مجازی نام برد و استفاده نادرست از شبکه های مجازی را تهاجمی برای نسل جدید برشمرد.



وی، هدف دشمنان را در این راستا نابودی اعتقادات نسل جدید عنوان کرد و گفت: همه به ویژه نسل جدید بایستی خود را در برابر این تهاجمات بیمه کنند.



حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، با بیان اینکه ممکن است یک سوال مثل علت بریدن دست دزد در احکام اسلامی به اعتقادات دینی فرد خدشه وارد کند، افزود: هر فردی باید در این زمینه با یک اسلام شناس در ارتباط باشد.



این کارشناس دینی، به وجود ولایت فقیه در تمام کشورها اشاره کرد و ادامه داد: ولایت فقیه در تمام دنیا به معنای این است یک نفر در هر کشوری تصمیم گیری نهایی را انجام دهد و تفاوت ایران با دیگر کشورها در این موضوع این است که ولایت فقیه در ایران باید مجتهد عادل باشد.



وی، وجود دشمن، آسیب پذیری و مسلمان بودن را سه موضوع مورد توجه برای هر ایرانی ذکر و تصریح کرد: ما بر این اساس باید در برابر توطئه های دشمن با دقت عمل کنیم.



حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی در کشور یادآور شد: علت مشکلات اجتماعی اشتباهات خودمان است.



وی، با بیان اینکه هیچ انسان بی دینی در دنیا وجود ندارد، اظهار داشت: دین به معنای داشتن راه است و چه دینی داشتن نیز، یعنی چه راهی را ادامه می دهند و همه انسان ها یک راه را می روند.



حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، با اشاره به وجود راه خود، راه دیگران و راه خالق به عنوان سه راه در دنیا گفت: در انتخاب راه بسیار دقت کنید، هر فردی به نوبه خود بسیار باارزش است و از عمرتان بهترین سود و منفعت را ببرید.



این گزارش حاکیست: اجرای برنامه هایی شامل نمایش طنز و برنامه زنده رادیویی از دیگر برنامه های این آیین بود که به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه برگزار شد.



 





  • گروه خبری :
  • کد خبر : 109983
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم