امروز : 27 مهر 1403
  • 1403/02/10 - 14:24
  • 113
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zi6R

اجتماع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین

تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حمایت از قیام ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه های آمریکا امروز دوشنبه 1403/02/10 بعد از نماز جماعت ظهر وعصر در کنار قبور شهدای گمنام دانشگاه برگزار گردید.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حمایت از قیام ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه های آمریکا امروز دوشنبه  1403/02/10 بعد از نماز جماعت ظهر وعصر در کنار قبور شهدای گمنام دانشگاه برگزار گردید.

در این تجمع ابتداحجت الاسلام سید سعید حسینی امام جمعه منطقه کاشان سخنانی را ایراد نمودند .

ایشان در سخنان خود به این موضوع پرداختند :که هدف از این تجمع آن است که دنیا بداند آمریکا کشوری که مدعی حقوق بشر است خود راس قله ظلم بوده و تنها کشوری است که بمب اتم را در دنیا استفاده کرده است .

ایشان همچنین در سخنان خود به این مطلب اشاره کردند که : طوفان الاقصی عکس العمل به ظلم 75ساله اسراییل در منطقه بود وامروز به برکت انقلاب اسلامی دنیا به این باور رسیده است که کانون ظلم اسرائیل است وهر چه فریاد هست باید بر سر اسرائیل زده شود.

حجت الاسلام حسینی همچنین اضافه کردند:آمریکا با ضرب وشتم واهانت به دانشجویان کرامت انسان وعلم را زیر سوال برده است . وامروز روشنفکرانی که غرب وآمریکا را مهد تمدن وآزادی می دانستند واقعیت را باچشم خود مشاهده نمودند.

ایشان در ادامه فرمودند: دانشجویان و اساتید دانشگاه ها نسبت به ظلم هایی که در این شش ماه بر مردم غزه رواداشته شد ساکت نیستند وفلسطین رادر این برهه حساس تاریخی تنها نخواهند گذاشت.

پس از سخنان حجت الاسلام حسینی دکتر کورش ساکی نیز سخنانی را ایراد نمودند . ایشان گفتند معادلات جدیدی در دنیا در حال شکل گیری است و آمریکا وکشورهای غربی که زمانی ادعای سلطه سیاسی و اقتصادی برکل دنیا راداشتند قدرتشان در حال افول است و وعده های الهی پیروزی حق علیه باطل در حال تحقق یافتن است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس ابن علی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این مراسم گفتند:حمایت از این حرکت، رسالتی بزرگ است که در درجه اول بر عهده دانشگاهیان است. دانشگاه‌های دنیا در این حمایت از ما سبقت گرفته‌اند.

 

 در پایان مراسم بیانیه دانشجویان به زبانهای فارسی،انگلیسی ،عربی و پاکستانی قرائت گردید و تجمع کنندگان شعارهای مرگ برآمریکا ،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سر دادند.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 129294
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید