امروز : 28 مهر 1403
  • 1401/06/14 - 11:04
  • 14
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZNnC

اجرای طرح "حامیم" در اصفهان

دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی با عنوان "حامیم" (حلقه‌های میانی) به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مشارکت دانشگاه‌های استان در اصفهان اجرا گردید.




دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی با عنوان "حامیم" (حلقه‌های میانی) به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مشارکت دانشگاه‌های استان در اصفهان اجرا گردید.



این دوره به مدت 2هفته در مردادوشهریور امسال باحضور دانشجویان  دختر و پسر و به میزبانی دانشگاه آزاد خوراسگان انجام شد. حدود  40 دانشجوی پسر و دختر از دانشگاه علو پزشکی کاشان در این طرح حضور داشتند.



در این دوره آموزش‌های جانبی به صورت کارگاه‌های مهارتی، شامل مهارت‌ ارتباط موثر، تکنیکهای گفت‌وگو و اقناع، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، مدیریت زمان، تفکر نقادانه و سیستمی و نشست معرفتی شامل بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی، جریان‌شناسی دانشگاه امروز، مقایسه تطبیقی حکمرانی امیرالمومنین(ع) با جمهوری اسلامی ارائه گردید.



رویدادهای ایده پردازی، تورهای علمی، کرسی‌آزاداندیشی، اکران فیلم و مستند، گفت‌وگو با مسئولین استانی، نشست با نخبگان علمی و دانشگاهی و برنامه های ورزشی و تفریحی نیز بخشی از برنامه‌های این دوره بود.



دراین دوره محورکلاسهای آموزشی پیرامون کتابهای همرزمان حسین.خط امام ره.وطرح کلی اندیشه های اسلامی بود.



رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان، در مراسم آغاز به کار دوره فرهنگی حامیم که در دانشگاه آزاد این استان برگزار شد، گفت: این دوره و دوره‌های مشابه، فرصتی برای جوانان مشتاق کار تشکیلاتی و رقابت علمی و فرهنگی است.



حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی خوشنویس‌زاده اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار سالانه خود با دانشجویان در بهار سال ۹۸، به بیان چهار نقطه اصلی گام دوم انقلاب پرداختند و با بیان عناصر اصلی و الزامات اجرایی آن، راهکار اصلی برون رفت از شرایط کنونی را توجه و اجرای برنامه‌ها و پیوست‌های فرهنگی با محور قراردادن این بیانیه خواندند.                                                



وی، شناخت صحنه، شرایط کشور و سایر توانمندی‌ها را از نخستین شرایط حضور خواند و اظهار داشت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، حلقه‌های میانی باید از خود ملت و برای شناخت مسائل و حل معضلات کشور در صحنه حضور یابند و در این میان، دانشجویان و نیروی جوان دانشجویی ازعظمت قابل توجهی برخوردار هستند.





حجت‌الاسلام خوشنویس‌زاده اظهار امیدواری کرد: این قدم در آغاز محکم برداشته و مقدمه‌ای استوار برای اقدامات مشابه بعدی شود و جوانان و دانشجویان مشتاق کار فرهنگی و تشکیلاتی با حضور خود، تغییرات وپیشرفت‌های موردانتظاررهبری از قشر دانشجو را رقم بزنند.



 





 




  • گروه خبری :
  • کد خبر : 110740
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم