امروز : 30 مهر 1403
  • 1396/06/01 - 09:44
  • 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZodB

اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید برگزار گردید.

برگزاری جلسات هم اندیشی و دوره های طرح ضیافت اندیشه از مهمترین راه های افزایش ارتقای فرهنگی اساتید است.



در ابتدای جلسه و پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید حجت الاسلام شاه فضل مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن خیر مقدم به اساتید شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه سالروز شهادت امام جواد(ع) را تسلیت گفتند و در رابطه با این این امام بزرگوار مطالبی را  بیان نمودند .



مسئول نهاد بیان نمودند امام جواد (ع) از سنین کودکی (5 سالگی) به  مقام امامت رسیدند  پذیرش امامت امام جواد (ع) برای بسیاری از مردم بدلیل صغر سن ایشان قابل قبول نبود مامون هم با برپایی مناظرات علمی  با حضور علما و دانشمندان آن زمان بارها  دانش و درایت حضرت را آزمودند  .



در ادامه حجت الاسلام و المسلمین شاه فضل اظهار داشتند که برگزاری جلسات هم اندیشی و دوره های طرح ضیافت اندیشه از مهمترین راه های افزایش ارتقای فرهنگی اساتید است.



شرکت اساتید و اعضای هیأت علمی در یک محیط کاملاً صمیمی و دوستانه جهت هم اندیشی و طرح ایده ها و رفع و حل مشکلات دانشگاه و جامعه از دیگر اهداف برگزاری کارگاه های دانش افزایی است.



با اشاره به شرکت حدود 115 نفر  از اعضای هیات علمی دانشگاه در این دوره ها گفت: اساتید شرکت کننده در این دوره ها رغبت زیادی نسبت به مباحث کاربردی نشان می دهند.



مسئول نهاد  بیان نمودند اساتید دانشگاه باید علاوه بر نقش آموزش و پژوهش، رسالت و نقش فرهنگی داشته باشند.



 وی در خاتمه از حضور اساتید در طرح ضیافت اندیشه استادان تشکر و قدردانی نمودند.



 



 



 



 



 



 



  • گروه خبری :
  • کد خبر : 110204
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم