امروز : 01 آبان 1403
  • 1392/06/27 - 11:58
  • 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZSMB

برگزاری اردوی فرهنگی مذهبی مشهد مقدس ویژه دانشجویان جدید الورود

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اردوی فرهنگی مذهبی مشهد مقدس ویژه دانشجویان جدید الورود برگزار می گردد .



برگزاری اردوی فرهنگی مذهبی مشهد مقدس، ویژه دانشجویان جدیدالورود و برای اولین بار در دانشگاه





مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه از برگزاری اردوی فرهنگی مذهبی مشهد مقدس، ویژه دانشجویان جدیدالورود و برای اولین بار در دانشگاه خبر داد.



وی اشاره کرد: این اردوی تشکیلاتی، با نام "با تو شروع میکنم" و با حضور دانشجویان جدیدالورود دانشگاه در تاریخ 7 آبان لغایت 11 آبان ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.



جهاندار افزود: این اردو که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه و برای اولین بار برگزار خواهد شد، در راستای تقویت بنیه فرهنگی،مذهبی و اجتماعی دانشجویان جدیدالورود تدارک دیده شده است.



مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه اشاره کرد: کلیه دانشجویان جدیدالورود در همه رشته های تحصیلی و در مقطع کارشناسی و دکتری حرفه ای (پزشکی و دندانپزشکی)، که مایل به حضور در این اردو هستند، می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه به نشانی www.bls.kaums.ac.irو دریافت اطلاعات مربوطه، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و همچنین آگاهی از روند ثبت نام نهایی اقدام نمایند و از برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی این اردو نهایت استفاده را ببرند.



   این اردو از تاریخ 7 ابان لغایت 11 ابان ماه سال جاری و با حضور کلیه دانشجویان جدیدالورود و تیم فرهنگی بسیج دانشجویی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.





  • گروه خبری :
  • کد خبر : 109661
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم