امروز : 28 مهر 1403
  • 1401/10/07 - 14:33
  • 33
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZcpC

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام هشت سال دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه هفتم دی ماه سال جاری با حضور پرشورمسئولان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه کاشان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.



مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام هشت سال دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه هفتم دی ماه سال جاری  با حضور پرشورمسئولان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه کاشان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.



مقارن با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و همچنین ایام شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام هشت سال دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه هفتم دی ماه سال جاری با حضور پرشور مسئولان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه کاشان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.



در این مراسم که از مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی آغاز و تا جوار یادمان شهدای گمنام دانشگاه و در مسجد بقیه الله الاعظم (عج) دانشگاه ادامه یافت، یاد و خاطره جانفشانی های شهدای بزرگوار گرامی داشته شد.



حجت الاسلام و المسلمین ابن علی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی، در مراسم استقبال از پیکر پاک شهید گمنام دفاع مقدس، در محل بیمارستان شهید بهشتی خداوند متعال را به  خاطر برکت و سعادت حضور این شهید عزیز سپاس گفت. و از تلاش های بدون چشمداشت تمام عزیزان در پرپایی این مراسم تشکر نمود. ایشان شهدا را دارای مقامی والا دانست و وجود آنها را حاضر و زنده خواند.







همچنین حجت الاسلام و المسلمین یوسفی، عضو هیئت علمی دانشگاه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهیدان جنگ تحمیلی و با بیان اینکه همه ما مدیون خون این شهدا هستیم، گفت: برگزاری چنین مراسمی برای قدردانی از جانفشانی های این شهیدان بزرگوار است وفلسفه زنده بودن شهدا این است که این عزیزان فقط با خدا معامله کرده و وجود خود را برای دین و رضای خدا تقدیم کرده اند. وی افزود: هرچه داریم از شهدا داریم و همه پیشرفت، اقتدار و تعالی کشور به برکت خون شهدا رقم خورده است.





گفتنی است، پیکر مطهر این شهید گمنام ۲۶ ساله که در مناطق عملیاتی کربلای پنج شناسایی شده است، پس از برگزاری باشکوه مراسم تشییع در دانشگاه، به معراج شهدا انتقال داده می شود و قرار است روز جمعه در نیاسر آرام گیرد.





شایان ذکر است: مراسم تشییع با مداحی و عزاداری برزی، مداح اهل بیت (ع) همراه شد و حجت‌الاسلام و المسلمین عباس ابن علی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بر پیکر شهید نماز اقامه کرد.



 





  • گروه خبری :
  • کد خبر : 110820
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم