امروز : 28 مهر 1403
  • 1402/02/25 - 11:04
  • 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZwrC

توانمندسازی دانشجویان جهت شرکت در اردوهای جهادی با هدف جوانی جمعیت

نشست هم اندیشی اعضای دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کاشان دوشنبه 1402/02/25 ساعت 8 در محل سالن طبیب با حضور دکتر مهدی دلاوری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، سرکار خانم دکتر مدیحی دبیر کمیته جوانی جمعیت و سرکار خانم دکتر نخی عضو کمیته قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد.



نشست هم اندیشی اعضای دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کاشان دوشنبه 1402/02/25 ساعت 8 در محل سالن طبیب با حضور دکتر مهدی دلاوری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، سرکار خانم دکتر مدیحی دبیر کمیته جوانی جمعیت و سرکار خانم دکتر نخی عضو کمیته قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد. این نشست با موضوع توانمدسازی اعضای گروه های جهادی دانشگاه علوم پزشکی جهت حضور در بخش های مختلف شهر و روستاهای کاشان، با هدف آگاه سازی افراد مختلف از بحران پیش روی کشور در بحث جمعیت انجام شد.



در این نشست حجت الاسلام و المسلمین ابن علی، به ارائه گزارشی از اقدامات نهاد مقام معظم رهبری دانشگاهها، در مورد جمعیت از جمله انجام طرح هایی از قبیل برگزاری اردوی مشهد برای زوج های جوان (جهت تشویق به ازدواج آسان)، ایجاد سامانه همرسان (برای معرفی و وساطت در امر ازدواج)، ایجاد سامانه درددانه (جهت مادرهایی دانشجوی فرزنددار و باردار) پرداختند و افزودند دانشگاه علوم پزشکی ظرفیت خوب و مفیدی از دانشجویان دغدغه مند در زمینه های فرهنگی دارد و خواستار آموزش و ایجاد انگیزه بیشتر در این دانشجویان در زمینه جوانی جمعیت شدند.



در ادامه دکتر دلاوری ضمن ابراز خرسندی از توجه و دغدغه منمد بودن دانشجویان ابراز امیدواری نمودند که این امر بتواند در زمینه ایجاد آگاهی در اقشار مختلف جامعه شهری و روستایی اقدامات مفیدی انجام دهد و اظهار داشتند از امکانات دانشگاه و کمیته جوانی جمعیت در این زمینه استفاده خواهد شد.  



در ادامه نشست، سرکار خانم مدیحی به توضیحاتی در ارتباط با بحران پیش روی جمعیت  کشور و قوانین ابلاغ شده به دانشگاه علوم پزشکی در مورد کنترل و پیشگیری از این بحران و همچنین اقدامات انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی پرداختند.





  • گروه خبری :
  • کد خبر : 110953
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم