امروز : 27 مهر 1403
  • 1403/07/02 - 08:49
  • 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZjHS

خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس

روز یکشنبه دوم مهر ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس رزمنده بزرگوار آقای فتاحی بعداز نماز جماعت ظهروعصردر مسجد بقیت الله دانشگاه به بیان خاطراتی از این دوران پرداختند.

 

ایشان در سخنان خود به رموز پیروزی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کردند.

آقای فتاحی  در سخنان خود نسل جوان ودانشجو را به اقامه نماز واهمیت دادن به این فریضه  سفارش کردند. وافزودند: نماز رکن جدایی ناپذیر رزمندگان در جبه های جنگ بود  . ایشان اضافه کرد در عملیات رمضان  که رزمندگان در جبهه حق علیه باطل  شرایط بسیار حساس وخطر ناکی راتجربه می کردند در حال فرار وبا انجام تیمم نماز اول وقت را به جاآوردندودر هر شرایطی این فریضه الهی در جبهه به جا آورده میشد.

آقای فتاحی همچنین حضار را به اقامه نماز شب سفارش کرد ندو افزودند: نماز شب مخصوص جوانان است زیرا در پیری وکهولت سن کمتر می توان به این توفیق دست یافت. ایشان اضافه کرد در بحبوحه جنگ ودر شرایط مشقت بار جبهه رزمندگان عزیز مان نماز شب راترک نمی کردند .

آقای فتاحی در ادامه افزودند: هیچ چیز در زندگی به اندازه نماز به انسان در زندگی کمک نمی کند. باید به خدا اعتماد کرد ودر همه زمینه ها به اوتوکل داشت.

ایشان در ادامه به بیان خاطراتی از زمان حضور خود درجبهه پرداختند وگفتند چیزی که جنگ هشت ساله مارا با رژیم بعث از سایر جنگ های دنیامتمایز کرده است این است که در این جنگ حتی یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشد. وبعد دیگر اهمیت این جنگ بعد معنوی آن بود که رهبری آن به عهده یک فاضل اسلام شناس به نام امام خمینی بود و همه رزمندگان در جنگ از فرمان ایشان بدون قید وشرط پیروی می کردند ورهبری واحد ویک پارچه این جنگ توسط ایشان از رموز دیگر پیروزی در جنگ بود.

آقای فتاحی در پایان عرایض خود دانشجویان وحضار رابه به تلاش در زمینه های مختلف از جمله کسب علم ورشد معنوی سفارش کردند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 132145

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید