امروز : 30 مهر 1403
  • 1393/08/01 - 13:06
  • 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zi7B

ششمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد

ششمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان (ستارگان خاک) شامگاه سه شنبه مورخ 29/7/93 در مسجد بقیه ا... دانشگاه برگزار شد.





ششمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان (ستارگان خاک) شامگاه سه شنبه مورخ 29/7/93 در مسجد بقیه ا... دانشگاه برگزار شد.



 



رئیس دانشگاه در این مراسم ضمن خوشامدگویی به حاضران و تقدیر از خانواده معظم شهداء، یکی از افتخارات این دانشگاه را طی چند سال گذشته تدفین شهدای گمنام بیان کرد و گفت: به لطف باری تعالی منزلت و جایگاه این کارپسندیده در دانشگاه ها در حال افزایش است.



 



دکتر اعرابی، با اشاره به اینکه وجود این عزیزان، کلاس درس بزرگی برای همه دانشگاهیان است، افزود: اخلاص، تلاش، ایثار، گذشت، فداکاری و از جان گذشتگی را می توان از این عزیزان آموخت و چراغ راه خود در راستای اعتلای ایران اسلامی قرار داد.



 



وی، با بیان اینکه شهداء نمونه بارز تلاش جهادگونه هستند، توصیه کرد: دانشجویان در زمینه آموزش و پژوهش به ویژه در حوزه سلامت شهداء را الگو و سرمشق قرار دهند و مانند این عزیزان با کوشش جهادگونه برای یک هدف مقدس تلاش کنند.



 



رئیس دانشگاه تصریح کرد: وجود گلزار شهدای گمنام یک درس عملی بسیار بزرگ و یک دانشگاه عملیاتی برای همه به خصوص دانشگاهیان است بنابراین باید برای حفظ و آبادانی نظام جمهوری اسلامی که خون های بسیاری برای آن ریخته شده با تمام وجود تلاش کرد.



 



دکتر اعرابی، با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت آن مرهون رهبری قوی و مدبرانه است، اذعان داشت: امیدواریم فردای قیامت مدیون این عزیزان نباشیم.



 



وی، در پایان ضمن ابراز خرسندی از برپایی چندین ساله این مراسم، از تلاش های برگزار کنندگان این نشست تقدیر و تشکر کرد.



 



این گزارش حاکیست این آیین با سخنرانی نورالدین عافی راوی کتاب نورالدین پسر ایران، مداحی حاج ابوذر بیوکافی و شعرخوانی حاج ابراهیم صناعی پایان یافت.



 



گفتنی است این مراسم همچنین در روز چهارشنبه مورخ 30 مهرماه، ساعت 19:30 با سخنرانی سردار دکتر محمد کوثری (نماینده مجلس شورای اسلامی)، مداحی کربلایی حسین برزی و شعرخوانی حاج ابراهیم صناعی برگزار می شود.





 





 



 








  • منبع خبر: وب دا کاشان





    • گروه خبری :
    • کد خبر : 109857
    کلمات کلیدی
    مدیر سیستم
    خبرنگار

    مدیر سیستم