امروز : 27 مهر 1403
  • 1402/11/14 - 14:06
  • 116
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
  • /Zn6Q

عملکرد جبهه مقاومت ، پدیده ی انقلاب اسلامی

جلسه ی هم اندیشی با موضوع عملکرد جبهه مقاومت، پدیده انقلاب اسلامی باحضور سردار مختص آبادی کارشناس مسایل منطقه امروز 1402/11/14در سالن قریب برگزار گردید.

دفتر هم اندیشی اساتید ونخبگان دانشگاهی با همکاری بسیج جامعه پزشکی جلسه ی هم اندیشی با موضوع عملکرد جبهه مقاومت، پدیده انقلاب اسلامی را باحضور سردار مختص آبادی کارشناس مسایل منطقه امروز 1402/11/14در سالن قریب برگزار کرد.
این جلسه ابتدابا تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید وپس از خوشامد گویی دکتر محمود سلامی مسئول بسیج اساتید دانشگاه خدمت حاضرین در جلسه ،سردار مختص آبادی به بیان سخنان خود پرداختند. 
ایشان ابتدا ایام ماه رجب را تبریک گفتند و ماه رجب را فرصت طلایی برای تقرب به در گاه خداوند برشمردند. 
سردار مختص آبادی در ادامه سخنان خود به بیان ویژگی های دهه فجر وانقلاب اسلامی پرداختند وافزودند: در طول تاریخ بشریت، دهه ای به نورانیت  وتاثیر گذاری دهه فجر انقلاب اسلامی ایران دیده نشده است و همچنین هیچ انقلابی در طول تاریخ با این حجم از توطئه ودشمنی روبرو نبوده است  .
ایشان اشاره کردند: ما هنوز بعد از 45سال از گذشت انقلاب اسلامی در گیر جنگ بادشمن هستیم و در حال حاضر دشمن از طرق مختلف اقتصادی ،فرهنگی و نظامی با ماوارد جنگ شده است ونتیجه این جنگ ترکیبی سیاه نمایی است که باعث دیده نشدن دستاوردها و نقاط قوت وبزرگ جلوه دادن نقاط ضعف هاست ونتیجه آن تزریق ناامیدی ویاس در افکار عمومی می باشد. وباید اذعان کرد دشمن در این جنگ تاحدودی موفق بوده است. 
سردار مختص آبادی در ادامه سخنان خود به چند مورد از دستاوردهای علمی کشور بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد ند از جمله:1- چهارمین کشور در فناوری نانو در دنیا2-سومین کشور در دانش سلولهای بنیادی 3-قدرت برتر در ارتش سایبری 4-قطب پزشکی خاور میانه 
ایشان گفتند :دشمن با تبلیغات رسانه ای مارا نسبت به آینده ناامید ونسبت به گذشته پشیمان میخواهد ولذا رهبر انقلاب برای عبور از این معضل نسخه جهاد تبیین را پیچیده اند .که وظیفه شرعی انقلابی وملی ماست. 
سردار مختص آبادی همچنین افزودند: ما در حال ورود به نظم نوین جهانی هستیم .در گذشته دنیا در اختیار دولتهای بزرگ بود وآنان با ایجاد شاخصه هایی نظم جهان رادرراستای منافع خود در اختیار داشتند .که از جمله این شاخصه ها:1ساختن دولت در مناطق حساس واستراتژیک دنیا2-دین زدایی وخارج کردن دین از عرصه زندگی بشر 3-قائل شدن حق وتو برای ابر قدر تها می باشد وبا شکل گرفتن انقلاب اسلامی و مقامت ملتها در مقابل استکبار جهانی نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است. 
سردار مختص آبادی در ادامه سخنان خود اشاره کرد :قدرت و قداست دین وپایبندی به باور های دینی باعث می شود فردی با پیام رهبری خود را فدای آرمانها واعتقادات خود کند وبه همین دلیل است که قدرت های دنیا به دنبال حذف دین از زندگی اجتماعی انسانها هستند و آنرا مختص کلیسا ها و مساجد می دانند. 
ایشان افزودند: هیچ عنصری مانند دین در رشد وتعالی انسان موثر نبوده است و بالندگی وموفق بودن انسان نیز در گرو تقید بیشتر او به مسائل دینی است. 
سردار مختص آبادی در ادامه افزودند : دین اسلام به ملت ایران عزت وسربلندی عطا کرد. ایشان گفت اگر سه ضلع دین ،امام،امت در کنار هم باشند موفقیت حاصل شده وجامعه بشری در مسیر رشد واعتلا ی علمی وفرهنگی قرار می گیرد. در حال حاضر جمهوری اسلامی استقلال سیاسی دارد که کمترین کشوری در دنیا از چنین نعمتی برخوردار است. واین نتیجه ایستادگی ومقاومت در مقابل توطئه ها وزور گویی دشمنان است و ملت ایران با پیشرفت های چشمگیر در عرصه های علمی وهمچنین ایستادگی در مقابل تهدید ها تحریم ها دشمن را به زانو در آورده است .
سردار مختص آبادی در ادامه سخنان خود به جنگ کنونی در غزه اشاره کردند وافزودند جنگ کنونی در غزه جنگ تمدن هاست دولت های غربی به دنبال پایه ریزی یک دولت یهودی در قلب جهان اسلام یعنی خاور میانه بوده اند تا به این وسیله تمدن خود را به دنیا تحمیل کنند ولی با شکل گیری طوفان الاقصی هیمنه اسراییل در منطقه شکسته شد وبا جنایاتی که در غزه ازسوی اسراییل صورت می گیرد چهره واقعی اسراییل به دنیا نشان داده شد ووجدان دنیا در حال بیدار شدن است.ودر حال حاضر بااین تحولات مهم وشکست تدریجی اسراییل تمدن غرب نیز رو به افول می باشد. 
کارشناس منطقه غرب آسیا در ادامه سخنان خود به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات در این برهه از زمان اشاره کردند وافزودند : هدف اصلی دشمن از جنگ ترکیبی این است که مردم از نظام جمهوری اسلامی ناامید شده وپای صندوق های رای نیایند.اگر مردم اقبالی نسبت به نظام نداشته باشند دشمنان وابرقدرتهای دنیا به اهداف شوم خود نزدیک خواهند شد. صبر ویاری مردم وهمچنین عملکرد خوب دولتها باعث گذر از این بحرانها خواهد شد. 
سردار مختص آبادی در ادامه جلسه به سوالاتی که از طرف حاضرین مطرح شده بود پاسخ گفتند ودر پایان جلسه نیز یه بیان خاطرات خود با سردار حاج قاسم سلیمانی پرداختند. 
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 126049
کلمات کلیدی

تصاویر

عملکرد جبهه مقاومت ، پدیده ی انقلاب اسلامی عملکرد جبهه مقاومت ، پدیده ی انقلاب اسلامی عملکرد جبهه مقاومت ، پدیده ی انقلاب اسلامی عملکرد جبهه مقاومت ، پدیده ی انقلاب اسلامی عملکرد جبهه مقاومت ، پدیده ی انقلاب اسلامی عملکرد جبهه مقاومت ، پدیده ی انقلاب اسلامی عملکرد جبهه مقاومت ، پدیده ی انقلاب اسلامی عملکرد جبهه مقاومت ، پدیده ی انقلاب اسلامی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید