امروز : 30 مهر 1403
  • 1394/06/07 - 09:32
  • 30
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZE8B

مراسم روز کارمند در دانشگاه بر گزار شد

به مناسبت هفته دولت و همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع)، مراسم روز کارمند با حضور رییس دانشگاه، معاونین، جمعی از مسوولان و کارکنان دانشگاه روز چهارشنبه مورخ 4/6/94 در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد.




به مناسبت هفته دولت و همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع)، مراسم روز کارمند با حضور رییس دانشگاه، معاونین، جمعی از مسوولان و کارکنان دانشگاه روز چهارشنبه مورخ 4/6/94 در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد.



رییس دانشگاه در این مراسم، ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) و هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان "رجایی و باهنر"، به حدیثی در خصوص ارزش کار برای کسب روزی حلال اشاره کرد و اظهار داشت: گره گشایی از کار مردم و ارباب رجوع همان جهادیست که در احادیث آمده است.



دکتر محمد حسین اعرابی، اندیشیدن، تامل، برنامه ریزی و تدبر قبل از شروع هر کار را لازمه هر فعالیت برشمرد و با تاکید بر حدیث از امام رضا (ع) "هرکس از خداوند توفیق بطلبد ولی تلاش نکند خود را مسخره کرده است" گفت: توکل به تنهایی برای شروع هر کاری کافی نیست.



وی، با بیان اینکه رفتارهای نیک هر فرد تنها اثریست که از فرد باقی می ماند، افزود: خلوص نیت در سایه رعایت ضوابط و قوانی،ن لازمه کار برای شخص مسلمان و مومن است و ابراز امیدواری کرد: رفتار و کردار خالصانه در جامعه پزشکی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی حاکم باشد.



دکتر اعرابی در پایان با بیان اینکه تمام کارمندان نمونه هستند مگر خلاف آن اثبات شود، از تلاش و زحمات کلیه پرسنل در اجرای هر چه بهتر طرح تحول سلامت در دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.



معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه نیز در این مراسم، روز کارمند را به همه کارکنان خدوم دانشگاه علوم پزشکی کاشان که در جهت ارائه خدمات صادقانه تلاش می کنند، تبریک گفت.



دکتر مهرداد فرزندی پور، نیروی انسانی را قوه محرکه هر سازمان برشمرد و گفت: نیروی انسانی متخصص و متعهد در تعالی و پیشرفت سازمان تاثیر به سزایی دارد.



وی، با اشاره به اینکه نادیده گرفتن حقوق کارمندان در هر سازمان خسارات جبران ناپذیری برای آن سازمان در پی دارد، گفت: تلاش ما بر این است که با برگزاری چنین مراسمی و همچنین پیگیری حقوق و مزایای کارمندان گوشه ای از زحمات صادقانه کارکنان را جبران کنیم.



دکتر فرزندی پور، با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) "هرکدام از شما کاری را انجام می دهند باید آن را به طور استوار به انجام رسانند"، اظهار داشت: انجام درست و کامل فعالیت یکی از تعهدات کارمند به سازمان می باشد.



معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه، همچنین در خصوص نحوه انتخاب کارمند نمونه توضیحاتی را بیان نمود.



گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از کامندان نمونه دانشگاه تقدیر شد.



 



اسامی کارمندان نمونه دانشگاه در سال 94











سرکار خانم ها:



1-      زهرا سادات خادم



2-     زهره باغ شیخی



3-     ویدا صدیقی ارفعی



4-     فاطمه کاظمی



5-     فریناز مقدسی



6-     صدیقه عسگری



7-     اکرم کریمی راد




جناب آقایان:



1-     محسن جعفری



2-     حسین محمدی مطلق



3-     مهدی دربانی



4-     محسن حق گو



5-     غلامعلی صفاری طاهری



6-     رضا مسگری









  • گروه خبری :
  • کد خبر : 109934
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم