امروز : 01 آبان 1403
  • 1392/02/09 - 13:26
  • 28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZbLB

مسابقه کتابخوانی ماه مطهر (ویژه اردیبهشت ماه 1392)

دبیرخانه جشنواره حکمت مطهر در نظر دارد هر ماه یکی از آثار استاد شهید را در قالب سیر مطالعاتی ماهیانه در سایت قرار داده و به روش آزمون اینترنتی مسابقه کتابخوانی برگزار نماید.



دبیرخانه جشنواره حکمت مطهر در نظر دارد هر ماه یکی از آثار استاد شهید را در قالب سیر مطالعاتی ماهیانه در سایت قرار داده و به روش آزمون اینترنتی مسابقه کتابخوانی برگزار نماید.در این طرح،گزیده ای از آثار استاد شهید مطهری بر روی سایت جشنواره جانمایی و از محتوای آن سوالاتی استخراج می گردد. دانشجویان با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره، امکان شرکت در رشته کتاب ماه مطهر را پیدا خواهند کرد. رشته کتابخوانی ماه مطهر از شروع جشنواره تا پایان آن(مراسم اختتامیه)، در چندین نوبت برگزار می گردد. متن مسابقه کتاب ماه مطهر در ششم هر ماه در سایت جشنواره جانمایی می گردد. مهلت شرکت در هر دوره مسابقه کتاب ماه مطهر که به صورت آن لاین و به شکل سایت آزمون برگزار می گردد، از زمان جانمایی به مدت یک ماه می باشد. نتایج هر دوره در دوازدهم هر ماه از طریق سایت اعلام می گردد.



تذکر1 : شرکت همسران زوجهای دانشجو که مشغول به تحصیل در دانشگاه نیستند در این بخش بلا مانع است



برای شرکت در مسابقه اینترنتی کتابخوانی ماه مطهر ویژه اردیبهشت ماه از کتاب تفکر اسلامی روی لینک زیر کلیک نمایید.



کتابخوانی ماه مطهر (ویژه اردیبهشت ماه 92)



دبیر خانه هشتمین جشنواره حکمت مطهر جهت تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان گرامی جوایزی را در نظر گرفته است.برای مشاهده جوایز این بخش اینجا کلیک کنید.





  • گروه خبری :
  • کد خبر : 109565
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم