امروز : 30 مهر 1403
  • 1393/09/26 - 13:59
  • 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZN7B

معاون پژوهشی دانشگاه مهمان این هفته گفتگوی خودمانی اساتید در مسجد دانشگاه

همزمان با فرارسیدن هفته پژوهش ،‌دکتر غلامعلی حمیدی مهمان این هفته سلسله جلسات گفتگوی خودمانی اساتید در مسجد دانشگاه بود .


معاون پژوهشی دانشگاه ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته پژوهش ، اظهار داشت : در طی این چندساله اخیر پژوهش و تحقیقات در کشور ما شتاب بسیار خوبی داشته است که این شتاب مرهون تأکیدات و تشویقات مقام معظم رهبری می باشند .



 



دکتر حمیدی ،‌داشتن نیروی انسانی مجرب و متخصص ، فراهم آوردن محیط امن و بانشاط ، سپردن امور اجرایی به محققان جوان و داشتن اعتماد به آنان و همچنین تأمین بودجه و حمایت از طرح های پژوهشی را از مهمترین مولفه های تقویت توسعه علمی در کشور دانست .



 



وی با اشاره به روند پژوهشی در کشورمان اظهار داشت : پژوهش در کشور ما از سال 1972 میلادی آغاز و به تدریج در سال 2000 میلادی رشد و شتاب بیشتری گرفته است که در طول این 40 سال ،‌19364 مقاله علمی به ثبت رسیده است و کشور ما ایران تا پایان سال 2011 میلادی رتبه 23 و در دو سال اخیر باتوجه به شتاب رشد علمی کشور ،‌این رتبه به رتبه 17 ارتقاء پیدا کرد و ما اکنون دارای رتبه 17 در بین کشورهای جهان از نظر تعداد مقالات علمی و پژوهشی هستیم .



 



دکتر حمیدی با بیان وضعیت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مقایسه با دیگر دانشگاههای کشور افزود : در دانشگاه ما نیز طی دو سال اخیر فعالیتهای علمی و پژوهشی رشد چشمگیری داشته است و ما نسبت به دانشگاه های هم تزاز خومان یک قدم جلوتر هستیم که این موفقیت حاصل زحمات پژوهشگران و اعضای هیأت علمی دانشگاه می باشد .



 



معاون پژوهشی دانشگاه در پایان سخنان خود ضمن بیان موفقیت ها و افتخارات پژوهشگران دانشگاه از زحمات ایشان قدردانی کرده و از کلیه دانشجویان و اساتید خواستند که همکاری خود را با کمیته تحقیقات دانشگاه بیشتر نمایند .



گفتگوی خودمانی


  • گروه خبری :
  • کد خبر : 109885
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم