امروز : 30 مهر 1403
  • 1396/04/25 - 12:57
  • 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z6dB

نتایج قرعه کشی هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک؛قرعه کشی متقاضیان هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام شده و نتایج آن در سامانه عتبات در سایت www.labbayk.ir اعلام شد




 



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک؛قرعه کشی متقاضیان هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام شده و نتایج آن در سامانه عتبات در سایت  www.labbayk.ir   اعلام شد.



متقاضیان گرامی می توانند با مراجعه به لینک مشاهده نتایج قرعه کشی در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده نمایند.



ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با تبریک به نفرات برگزیده، برای متقاضیانی که نامشان به عنوان زائر اصلی و یا ذخیره اعلام نشده است، آرزوی توفیق سفر به عتبات عالیات در دوره های بعدی اعزام را دارد. کسانی که به عنوان زائر اصلی و یا ذخیره اعلام شده اند می بایست اقدام به نهایی کردن ثبت نام در سامانه عتبات نمایند. بدیهی است نهایی نشدن ثبت نام تا تاریخ مذکور به معنای انصراف می باشد و زائرین ذخیره جایگزین خواهند شد.



آن دسته از ثبت نام کنندگانی که نامشان به عنوان زائر اصلی یا ذخیره انتخاب نشده ، ناامید نباشند و با شرکت در برنامه ها و مسابقات مختلف ستاد به ویژه مسابقات کانال تلگرامی لبیک که در این ایام برگزار می شود، همراه ستاد باشند.کانال تلگرامی لبیک به آدرس(telegram.me/labbayk_ir)  درگاهی جهت ارتباط دانشگاهیان علاقمند عمره و عتبات دانشگاهیان با ستاد بوده که مسابقات مختلفی با جوایز سهمیه عتبات و کمک هزینه سفرهای زیارتی در آن برگزار می شود. در این کانال آخرین اخبار و مطالب مرتبط با عمره و عتبات دانشگاهیان منتشر خواهد شد.



شایان ذکر است ،ثبت نام از متقاضیان تشرف به عتبات دانشگاهیان از ۱۰تیرماه در سایت لبیک آغاز و تا ۲۴ تیر ماه ادامه داشت و در این مدت بیش از ۹۶ هزار نفر از دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات در سایت لبیک ثبت نام نمودند.



در هفدهمین دوره از عتبات دانشگاهیان که از ۱۵ مرداد آغاز و تا آبان ماه انجام خواهد شد ۱۴ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور کربلایی خواهند شد.



 



 




  • گروه خبری :
  • کد خبر : 110187
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم