امروز : 27 مهر 1403
  • 1402/10/09 - 14:01
  • 60
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZrSQ

نشست تحلیلی به مناسبت حماسه 9دی

نشست تحلیلی به مناسبت روزبصیرت باسخنرانی جناب سرهنگ پاسدار رحیمی معاون سیاسی سپاه کاشان در مسجد بقیت الله دانشگاه برگزار گردید.

نشست تحلیلی به مناسبت روزبصیرت باسخنرانی جناب سرهنگ پاسدار رحیمی معاون سیاسی سپاه کاشان در مسجد بقیت الله دانشگاه مورخ 1402/10/9 بعد از نماز جماعت ظهر وعصر برگزار گردید.

در این جلسه سرهنگ اکبری در ابتدا به بیان  سخنی از رهبری پرداخت :که فرموده اند خر مشهر ها در پیش است. وگفت باید در این سخن منظور اصلی رهبری را مد نظرمان باشد که خرمشهر قبل از آزاد شدن در تصرف دشمن بود.

ایشان اضافه کرد:حماسه 9دی تجمع عظیم ملتی بیدار و همیشه در صحنه بود که با حضورشان مهر تاییدی بر مشروعیت و محبوبیت نظام جمهوری اسلامی زدند.

سرهنگ رحیمی گفتند:دشمنان زمانی که از تحریم ها و فشار اقتصادی بر مردم ناامید شدند تصمیم گرفتندآنها را به خیابانها بکشانند تا ازمردم  با اعلام نارضایتی خود پایه های نظام را بلزانند .

ایشان ادامه دادند : فتنه 88 زنگ بیدار باش بود وطبق تعبیر رهبری دشمن قصد داشت با این فتنه نظام را تا لبه پرتگاه نابودی پیش ببرد. واگرچه دشمن در فتنه  88 موفق به براندازی نظام نشد ولی  در رسیدن به برخی اهداف خود تا حدودی موفق بود.

نکته حایز اهمیت بعدی در فتنه  88این بود که بنیان بی اعتمادی مردم به نظام در این فتنه ریخته شد. ودر حال حاضر نیز فتنه ها ی ریز ودرشت بعدی که اتفاق میفتد به مثابه آجر هایی هستند که روی این دیوار پایه ریزی شده گذاشته میشوند .

فتنه 88 به زقم صدمات زیادش ویژه گی هایی نیز داشت واز آن جمله : اینکه در این فتنه عدم عقب نشینی نظام از مواضع وارکان اصلی خود بود که یکی از آنها ابطال انتخابات و برگزاری رفراندوم مجدد بود که رهبری با درایت تن به این بدعت ندادند.

سرهنگ رحیمی خاطر نشان کردند: همه ما مسئولین وظیفه داریم در هر لباس و سمتی که هستیم با انجام دادن وظایف خود وخدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم نگذاریم دیوار بی اعتمادی مردم بلندتر شود واین همان جهاد تبیین است وبه فرموده مقام معظم رهبری جهاد کبیر عدم اطاعت از دشمن و کاهش شکاف بین نظام ومردم است .

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 125084
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید