امروز : 27 مهر 1403
  • 1402/11/16 - 11:09
  • 133
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZE6Q

همایش پیاده روی در راستای تکریم جوانی جمعیت و گرامیداشت دهه فجر

همایش پیاده روی در راستای تکریم جوانی جمعیت و گرامیداشت دهه فجر در تاریخ 1402/11/16در کنار قبور شهدای گمنام دانشگاه برگزار گردید .

به همت دفتر نهاد رهبری همایش پیاده روی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و در راستای تکریم جوانی جمعیت در تاریخ 1402/11/16در کنار قبور شهدای گمنام دانشگاه برگزار گردید .

در این مراسم که جمعی از کارکنان ، اساتید و دانشجویان دانشگاه حضور داشتند ، پس از پیاده روی ادامه مراسم در مسجد بقیه الله برگزار گردید .

ابتدا آیاتی از کلام الله مجید تلاوت گردید و سپس گروه سرود  نوجوانان پرواز  به اجرای برنامه خود پرداختند .

در ادامه برنامه حجت الاسلام ابن علی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سخنانی را ایراد نمودند. ایشان در ابتدا ایام الله دهه فجر را تبریک گفتند وسپس خاطر نشان کردند: شعار انقلاب اسلامی ما استقلال آزادی ،جمهوری ،اسلامی می باشد وبنای اصلی آزادی استقلال است و استقلال واقعی زمانی است که ملتی از همه جهات فرهنگی ،سیاسی،اقتصادی مستقل وبدون وابستگی به سایر کشور ها باشد.

ایشان ادامه دادند:ملت  ایران در حالی استقلال کشورشان راجشن می گیرند که هنوز کشور هایی هستند که به رغم اعتبار علمی در دنیا هنوز استقلال فرهنگی وسیاسی ندارند و برای اظهار نظر در مجامع بین المللی منتظر رای اربابان سیاسی و نظامی خود می باشند.

حجت الاسلام ابن علی در خاتمه بیانات خود از حضور ومشارکت حاضرین  تشکر نمودند و ارج نهادن و تکریم خانواده و فرزند آوری را در راستای اقتدار ایران اسلامی از مسائل حائز اهمیت دانستند.

در ادامه مراسم ورزشکاران باستانی به اجرای حرکات ورزشی پرداختند و پس از آن از کارکنان مشمول قانون جوانی جمعیت دارای سه فرزند وبیشتر با اهدای جوایزی تقدیر وتشکر به عمل آمد.

پس از صرف صبحانه حسن ختام همایش با غبارروبی مرقد شهدای گمنام دانشگاه و تجدید پیمان با شهدا همراه بود.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 126065
کلمات کلیدی

تصاویر

همایش پیاده روی در راستای تکریم جوانی جمعیت و گرامیداشت دهه فجر همایش پیاده روی در راستای تکریم جوانی جمعیت و گرامیداشت دهه فجر همایش پیاده روی در راستای تکریم جوانی جمعیت و گرامیداشت دهه فجر همایش پیاده روی در راستای تکریم جوانی جمعیت و گرامیداشت دهه فجر همایش پیاده روی در راستای تکریم جوانی جمعیت و گرامیداشت دهه فجر همایش پیاده روی در راستای تکریم جوانی جمعیت و گرامیداشت دهه فجر همایش پیاده روی در راستای تکریم جوانی جمعیت و گرامیداشت دهه فجر همایش پیاده روی در راستای تکریم جوانی جمعیت و گرامیداشت دهه فجر همایش پیاده روی در راستای تکریم جوانی جمعیت و گرامیداشت دهه فجر همایش پیاده روی در راستای تکریم جوانی جمعیت و گرامیداشت دهه فجر
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید