امروز : 29 مهر 1403
  • 1396/10/14 - 10:55
  • 39
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZaeB

پرداخت ۲۰ هزار فقره وام به زائران عتبات دانشگاهیان از سوی بانک ملت

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به منظور اعطای تسهیلات به زائرین عتبات دانشگاهیان با مسئولین بانک ملت دیدار و گفتگو کرد.




 



حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به منظور اعطای تسهیلات به زائرین عتبات دانشگاهیان با مسئولین بانک ملت دیدار و گفتگو کرد.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به منظور اعطای تسهیلات به زائرین عتبات دانشگاهیان با مسئولین بانک ملت دیدار و گفتگو کرد.



حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن ارائه گزارشی اجمالی از هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان گفت:در دوره گذشته با مساعدت بانک ملت، دانشگاهیان توانستند به عتبات عالیات مشرف شوند و بر خود لازم می دانیم از مجموعه بانک ملت قدردانی کنیم.



فقیهی گفت:بانک ملت در دوره گذشته با اعطای 5000 وام یک و یک و نیم میلیون تومانی به دانشگاهیان متقاضی دریافت تسهیلات و همکاری در تهیه اقلام فرهنگی برای زائرین دانشگاهی، قدم بزرگی در این فعالیت عظیم فرهنگی کشور برداشت و امیدواریم در این دوره نیز زائرین را حمایت کند.



در ادامه،بهمن اسکندری؛عضو هیات مدیره بانک ملت گفت: از سال 87 تا به امروز 112 هزار فقره تسهیلات به دانشگاهیان برای سفرهای زیارتی عمره و عتبات پرداخت شده است که از 500 هزار تومان آغاز شده تا امروز که یک و نیم میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کنیم و نشان دهنده آن است که بانک ملت در کنار مجموعه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان قرار دارد و از آن حمایت می کند.



وی افزود: در سال 1395،پرداخت 25 هزار فقره وام عتبات را قبول کرده بودیم و همه را پرداخت کردیم. در سال 1396 نیز 20 هزار فقره وام تصویب شد که 5000 فقره آن پرداخت شده و ما بقی هم در دست پرداخت است.همچنین در حوزه تهیه اقلام فرهنگی نیز از سال 1387 وارد عمل شدیم که از آن جمله اهدای چادر،پیراهن،سجاده و ادعیه به زائرین دانشگاهی است.



در ادامه،محمد بیگدلی؛مدیر عامل و عضو هیات مدیره بانک ملت گفت: بانک ملت در حوزه اشتغال و اقتصاد فعالیت های زیادی انجام داده است اما کاری که در حوزه زیارت با سازمان حج و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان انجام می دهد کار معنوی و فرهنگی است که متفاوت با بقیه کارهاست و در حوزه مسئولیت های اجتماعی ماندگار خواهد بود.



بیگدلی افزود: این بانک با رویکرد جدیدی در زمینه عتبات دانشگاهیان و عمره فعالیت هایی را برنامه ریزی و اجرا می کند. خداوند را شاکریم و این توفیق الهی است.اثرات معنوی این کار برای بانک ما هم هست و در کنار مجموعه شما هستیم تا در اثرات معنوی اعزام دانشگاهیان به عتبات، سهمی داشته باشیم و دست به دست هم دهیم تا این کار پررونق تر از گذشته انجام شود.



همدانی نماینده ستاد در عراق نیز گفت: بیش از 45 هزار نفر از دانشگاهیان در سال گذشته به عتبات عالیات اعزام شدند و هدایای بانک ملت در همایش احلی من العسل تقدیم زائرین شد.



 



 




  • گروه خبری :
  • کد خبر : 110248
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم