امروز : 30 مهر 1403
  • 1394/08/14 - 09:56
  • 30
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zf9B

گردهمایی دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان

گردهمایی دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان به مناسبت گرامیداشت 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه و دانشجویان متعهد و انقلابی در مسجد دانشگاه برگزار شد.




گردهمایی  دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان به مناسبت گرامیداشت 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه و دانشجویان متعهد و انقلابی در مسجد دانشگاه برگزار شد.



در این مراسم ، عضو هئیت علمی دانشگاه با بیان اینکه یوم الله 13 آبان سه مناسبت مهم و ویژه دارد اظهار داشت: دشمنی آمریکای جنایتکار با اسلام و انقلاب اسلامی ایران است  منشاء  همه آنهاست.



حجت الاسلام حبیب الله یوسفی با اشاره به آیات قرآن کریم، اظهار داشت: دشمنان اسلام، دین ما را هدف گرفته اند و به دنبال فرصتی هستند تا  ما را مطیع امر خود کنند.



وی با بیان اینکه هدف امام خمینی (ره) قبل و بعد از پیروزی انقلاب و همچنین مقام معظم رهبری در زمان حال با آبات قرآن مطابقت دارد، ادامه داد:  اطاعت از دشمنان انقلاب اسلامی  خسران و ضرر  را به دنبال خواهد داشت.



مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه، با اشاره به دستگیری شبانه امام خمینی (ره) و تبعید ایشان به عراق در روز 13 آبان سال 1343 به عنوان اولین مناسبت روز 13 آبان، اوج مبارزات مردم و دانش آموزان مدارس تهران و راهپیمایی تا دانشگاه تهران و شهادت 56 نفر از دانش آموزان در 13 آبان1357 به عنوان دومین مناسبت روز 13 آبان، واقعه سوم و مهمترین اتفاق روز 13 آبان را تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی در سال 1358 برشمرد و اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، آمریکا دنبال براندازی نظام و انقلاب بود.



وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) طی اعلامیه ای حمایت جدی خود را از دانشجویان اعلام کرد، اظهار داشت: به تعبیر امام خمینی(ره)، "13 آبان به عنوان انقلاب دوم است و از  انقلاب اول هم مهمتر است.



حجت الاسلام یوسفی با تاکید بر اینکه دشمنی های آمریکا با اسلام و نظام انقلاب اسلامی هنوز ادامه دارد، اذعان داشت: آمریکا در شروع انقلاب، با انقلاب اسلامی ما مخالف بود، بعد از پیروزی انقلاب، مسئله ترکمن صحرا ، کردستان ، اختلاف های بین شیعه و سنی ، کودتاهای مختلف مانند کودتای نوژه ، واقعه صحرای طبس را رقم زده که به لطف الهی با شکست روبرو شدند.



وی با اشاره  به راه اندازی و مدیریت  فتنه 88 توسط استکبار جهانی در این اواخر تصریح کرد: دشمنی آمریکا در مذاکرات هسته ای کاملا واضح است و اعتقادات انقلابی و اسلامی ما اجازه نمی دهد که ما فکر مذاکره با آمریکا را در سر داشته باشیم .



حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، مسائل و محورهای سیاسی را کاملاً مشخص کرده اند و طبق فرموده های رهبر ما می توانیم مذاکرات را با موفقیت به پایان برسانیم  افزود: ایران طبق فرموده های قرآن و مقام معظم رهبری پیش خواهد رفت.



وی بر لزوم سر دادن شعار " مرگ بر آمریکا" تاکید کرد و اذعان داشت:  نباید از گفتن شعار مرگ بر آمریکا دلسرد شویم، چون اگر ما یک قدم عقب نشستیم، آمریکا دو قدم جلوتر خواهد آمد . آمریکا وقتی رهنمودهای مقام معظم رهبری را می بیند عقب نشینی می کند .






  • گروه خبری :
  • کد خبر : 109968
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم