امروز : 29 مهر 1403
  • 1396/10/07 - 09:16
  • 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z4eB

گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

در آستانه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، مسئولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور، صبح دیروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.




 




 


  •   در آستانه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، مسئولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور، صبح دیروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.



 



 


  رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: امروز هزاران توپخانه دروغ‌پردازی به سمت این ملت مشغول شلیک هستند تا مردم را ناامید و بدبین کنند. متأسفانه در داخل هم گروهی، درست همان کار دشمن را ادامه میدهند: ناامیدکردن مردم، متهم کردن، دروغهای دشمن‌ساز را در ذهن مردم انداختن؛ اینها تقوا ندارند؛ اینها بجای آنکه سیاستشان دینی باشد، دینشان سیاسی‌کاری است. خدا، دین و انصاف را رعایت نمیکنند.



 




 




 



  رهبر انقلاب: نمیشود که انسان یک دهه همه‌کاره کشور باشد، یک دهه بعد تبدیل شود به مخالف‌خوان کشور. ۹دی که آنقدر عظمت دارد، پاسخ ملت به این بازیها بود/ این کسانی که کشور در اختیارشان هست یا بوده، دیگر حق ندارند علیه کشور حرف بزنند؛ بنده‌ای که امکانات در اختیارم هست نمیتوانم مدعی باشم، من باید پاسخگو باشم که با این امکانات چه کرده‌ام.



 



 



رهبر انقلاب: همه مدیران جمهوری اسلامی از اول تا امروز، خدمات مهمی انجام داده‌اند، البته صدماتی هم زده‌اند. انسان باید خدمات همه را در طول زمان سپاسگزاری کند. صدمات را هم باید نقد کرد، منتها نقد منصفانه؛ نقد و نقدپذیری واجب است، تهمت و لجن پراکنی حرام است. هنر این است که انسان خدا را در نظر بگیرد و برای قدرت‌یابی حرف نزند. انقلابی‌نمایی غیر از انقلابیگری است؛ انقلابیگری پابندی و تدین لازم دارد.



 



 



  رهبر انقلاب: دشمن اصلی ما که آمریکاست یکی از فاسدترین و ظالمترین حکومتهای دنیاست؛ پلیس آمریکایی بدون هیچ عذر موجه، زن و بچه و جوان سیاهپوست را به قتل میرساند و در دادگاه تبرئه میشود! آنوقت به دستگاه قضائی کشورما ایراد میکنند. البته دستگاه قضائی ما بدون ایراد نیست؛ بله، قاضی فاسد داریم، قاضی عادل و مطمئن هم داریم؛ مدیر اجرایی جاه‌طلب داریم، مدیر پاکدست هم داریم؛ حق نداریم همه را با یک چوب برانیم.



 




  • گروه خبری :
  • کد خبر : 110242
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم