امروز : 30 مهر 1403
  • 1396/02/23 - 09:55
  • 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZMcB

گلریزان دانشجویی به نفع زندانیان در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد

به همت کانون‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و حضور مسؤولان، اساتید و بیش از ۴۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه، گلریزان دانشجویی در حمایت از زندانیان روز سه شنبه ۹۶/۲/۱۹برگزار شد.



 



به همت کانون‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و حضور مسؤولان، اساتید و بیش از ۴۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه، گلریزان دانشجویی در حمایت از زندانیان روز سه شنبه ۹۶/۲/۱۹برگزار شد.



به گزارش مفدا کاشان، جشن اعیاد شعبانیه با همکاری کانون‌های فرهنگی دانشجویی "نسل انتظار"، "آوای مهر"، "آرزوی سپید" و "هیئت عشاق الولایه"، در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.



برنامه با قرائت آیات ۱۰۱ تا ۱۰۷ سوره انبیا توسط "دکتر مهدی رجبی" چهره برتر قرآنی نظام سلامت در سال ۹۴ و حافظ کل قرآن کریم آغاز شد.



سپس دکتر گیلاسی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه با حضور در پشت تریبون ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نیز روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام به دانشجویان اظهار امیدواری نمودند که سیره و اخلاق نبوی به پیروی از حضرت علی اکبر (ع)الگوی زندگی جوانان قرار گیرد.



در ادامه برنامه حجت الاسلام و المسلمین یوسفی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات همه ما  زندگی کردن در عهد امام زمان "عج اله " است  تصریح کرد که در عصر غیبت علمای همچون مقدس اردبیلی به خدمت حضرت رسیده و جواب بسیاری از سوالات فقهی و دینی خود را از ایشان کسب نموده اند.وی همچنین مطالبی در باب توسل به حضرت بیان نمودند.



یکی از پربارترین برنامه های مراسم مذکور  اجرای برنامه گلریزان دانشجویی با نام بالن آرزوها بود.در این قسمت هدایا و مبالغ  زیادی توسط دانشجویان و حاضران در حمایت از زندانیان دیه جمع آوری شد



دعوت از یکی از  زوجهای جوان دانشجو رشته رادیولوژی برای برش کیکهایی که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و حضرت مهدی (عج اله) تهیه شده بود ،همچنین حضور سینا دستخوش و اجرای دو موسیقی شاد در وصف امام زمان (ع) و علی بن موسی الرضا و نیز حضور مهدی صفوی زاده و اجرای برنامه استندآپ ایشان از دیگر برنامه های شاد این جشن بود.



گفتنی است در این برنامه از تعدادی از دانشجویان برتر فرهنگی ،قرآنی و آموزشی با عنوان جوان برتر با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد



.



 




 




  • گروه خبری :
  • کد خبر : 110169
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم