امروز : 28 مهر 1403
  • 1402/10/10 - 14:21
  • 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZvSQ

یوم الله 9دی

حجت الاسلام ابن علی امروز بعد از نماز جماعت ظهر وعصر در مسجد بقیه الله به بیان سخنانی در خصوص 9 دی پرداختند.

حجت الاسلام ابن علی امروز 1402/10/10بعد از نماز جماعت ظهر وعصر  در مسجد بقیه اله به بیان سخنانی در خصوص 9 دی  پرداختند.

ایشان در سخنان خود به مناسبت های هفته جاری اشاره نمود و افزود:دیروز 9دی ماه و به فرموده مقام معظم رهبری یوم الله بود .و طبق نص صریح قران ایام الله را باید زنده نگه داشت . (آیه5سوره ابراهیم) و ذکّرْهمْ بأیّام الله.

حجت الاسلام ابن علی در ادامه سخنان خود به ویژه گی های ایام الله اشاره کرد وافزودند: ایام الله روزهایی است که خداوند در این روز نعمتی به بندگان خود داده یا عذاب و یانعمتی را از بندگان خود دفع کرده است .

مسئول نهاد  ادامه داد: روز 9دی ماه برکات زیادی به همراه داشت.برای بعضی معرفت بیشتر ،برای برخی اعتقاد وشناخت  بیشتر از ولایت فقیه و برای بعضی شناخت بیشتر نسبت به دشمن وجریان نفاق به همراه داشت.

حجت الاسلام ابن علی در ادامه سخنان خود به سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی در 12دی ماه اشاره کرد وافزود مقام معظم رهبری تعابیر شگفت انگیزی در مورد ایشان دارندو می فرمایند: آیت الله مصباح یزدی فقیه، فیلسوف، متفکر و صاحب‌نظر در مسائل اساسی اسلام است و خدا را شکر می‌کنم که جامعه‌ و نسل جوان ما به ایشان علاقه دارند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ،بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی را یکی از واجبات کارهای حوزه و روحانیت برشمرده اند و تأکید کرده اند مرحوم آقای مصباح خصوصیات منحصربه‌‌فردی داشتند که جامع این خصوصیات را در کسی مثل مرحوم آقای مصباح، مشاهده نمی‌کنم. ایشان ضمن اشاره به تقوا و نیز کارهای علمی، فقهی و فلسفی آیت‌الله مصباح، بر ضرورت انتشار و اشاعه افکار، کتب و سخنرانی‌های این علامه بویژه در صداوسیما و فضای مجازی تأکید کردند

مسئول نهاد در خاتمه بیان داشتند :: حفظ ونشر آثار آیت الله مصباح یزدی از رسالت های جامعه فرهنگی ودینی است. 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 125088
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید