امروز : 30 مهر 1403
  • 1394/03/23 - 10:41
  • 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zs8B

آغاز ثبت نام پنجمین دوره طرح «ضیافت اندیشه اساتید»

پنجمین دوره «طرح ضیافت اندیشه اساتید» در ماه مبارک رمضان از تاریخ 1394/4/6 لغایت 1394/4/15 ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار می شود .



حجت‌الاسلام علیرضا شاه فضل با بیان اینکه استادان دانشگاه به مثابه فرماندهان جنگ نرم، دارای جایگاهی رفیع و نقشی محوری در توسعه فرهنگی و علمی کشور و تحقق دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی هستند، اظهار کرد: تقویت ظرفیت‌های علمی و تربیتی استادان و عمل به معنویات مقام معظم رهبری در خصوص ارتقاء معرفت دینی این قشر فرهیخته، از ضروریات است.





این مسئول گفت: به همین منظور طرح ضیافت اندیشه استادان، یکی از بزرگترین فرصت‌ها در جهت تحقق این مهم است.





شاه فضل در ادامه به بیان اهداف کلی این دوره اشاره کرد و گفت، هدف از برگزاری چنین دوره‌هایی ارتقاء سطح اخلاقی و اعتقادی استادان دانشگاه‌ها، تقویت ارتباط دفاتر نهاد و استادان دانشگاه‌ها و شناسایی استادان در جهت بکارگیری ظرفیت آنها در فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی است.





 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علوم پزشکی کاشان به برنامه‌های ضیافت اندیشه استادان و نخبگان اشاره کرد و افزود : این دوره‌ شامل برپایی کلاس های دانش‌افزایی ، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و فوق برنامه و تربیتی مانند برپایی اردوی یک روزه و دیدار با علما ، کلاس تفسیر و جزء خوانی قرآن کریم و .... است.





وی گفت : کلاس ها از تاریخ 1394/4/6 آغاز و تا 1394/4/15 ادامه دارد که زمان شروع کلاس ها ساعت 10 صبح الی 13 ظهر می باشد .





این مسئول در ادامه افزود: در این دوره موضوعات اخلاق حرفه‌ای و اندیشه سیاسی ارائه می گردد .





وی از نحوه ثبت‌نام خبر داد که طی آن ثبت‌‌نام این دوره از ضیافت اساتید از تاریخ شنبه 1394/3/23 و از طریق مراجعه به سایت اینترنتی www.ziafatasatid.nahad.ir امکان پذیر است .



 



پوستر طرح ضیافت اندیشه

 



  • گروه خبری :
  • کد خبر : 109923
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم