امروز : 27 مهر 1403
  • 1402/12/15 - 13:44
  • 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZnWR

ارتحال آیت الله امامی کاشانی

حجت الاسلام ابن علی امروز 1402/12/15بعد از نماز جماعت ظهر وعصر سخنانی را ایراد نمودند.

ایشان ارتحال عالم ربانی ویار امام وانقلاب حضرت آیت الله امامی کاشانی راتسلیت گفتندواضافه کردند:رهبر معظم انقلاب در مورد آیت الله امامی کاشانی فرموده اند :ایشان عالم ومجاهد حاضر در صحنه های مختلف انقلاب بودند .

حجت الاسلام ابن علی همچنین گفتند : شناخت و ترویج تفکرو اندیشه های علمایی  همچون آیت الله امامی کاشانی در جامعه لازم و ضروری است. 

ایشان اضافه کردند:دشمنان ما جایگاه علمای اسلام را بهتر از ما میشناسند و از حضور آنها در صحنه های سیاسی جامعه هراس دارند وهمیشه در صدد تخریب آنها وحذف شان از صحنه های سیاسی واجتماعی هستند. .دشمنان برایشان بسیار سنگین است زمانی که می بینند علمایی با جایگاه علمی بسیار بالا پای کار انقلاب بوده ویاور رهبری در همه صحنه ها هستند وهمیشه سعی در نفوذ در لایه های درونی روحانیت وسوء استفاده از جایگاه آنها بوده اند و می کوشند با این کار  ستونهای استوار نظام را متزلزل نمایند . 

مسئول نهاد رهبری دانشگاه در ادامه سخنان خود اظهار داشتند : آیت الله امامی کاشانی نیز از جمله روحانیون همیشه حاضر در صحنه بودند ،ایشان در نماز جمعه های تهران سخنرانی های متعددی داشته اند که مطالعه و جستجودر این خطبه ها  تاثیر به سزایی در رشد فکری و سیاسی جوانان دارد

ایشان اضافه کردند: برای معرفی کتب وآثار علمای برجسته و زندگی نامه آنها باید  کارهای بیشتر وجدی تری انجام شود تا نام ویاد وراه آنها به فراموشی سپرده نشود.  

حجت الاسلام ابن علی در خاتمه عرایض خود برای این عالم جلیل القدر طلب رحمت نموده و افزودند با مطالعه سخنرانی های این عالم جلیل القدر می توان پی به مجاهدتهای علمی و فعالیت های سیاسی ایشان برد.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 128557
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید