امروز : 28 مهر 1403
  • 1401/05/08 - 14:15
  • 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZznC

برگزاری طرح آموزش مهارتی حامیم ویژه فعالین فرهنگی ،اجتماعی سیاسی

به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و با همکاری تشکل‌های دانشجویی، نخبگان جوان، مراکز فرهنگی و دانشگاهی دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی با عنوان « حلقه‌های میانی؛ حا میم» برگزار می‌شود.




به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و با همکاری تشکل‌های دانشجویی، نخبگان جوان، مراکز فرهنگی و دانشگاهی دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی با عنوان « حلقه‌های میانی؛ حامیم» برگزار می‌شود.



محور این دوره کتابهای:



طرح کلی اندیشه اسلامی

همرزمان حسین(ع)

خط امام (ره)



در این دوره آموزش‌های جانبی به صورت کارگاه‌های مهارتی، شامل مهارت‌ ارتباط موثر، تکنیکهای گفت‌وگو و اقناع، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، مدیریت زمان، تفکر نقادانه و سیستمی و نشست معرفتی شامل بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی، جریان‌شناسی دانشگاه امروز، مقایسه تطبیقی حکمرانی امیرالمومنین(ع) با جمهوری اسلامی ارائه می‌شود..



رویدادهای ایده پردازی، تورهای علمی، کرسی‌آزاداندیشی، اکران فیلم و مستند، گفت‌وگو با مسئولین استانی، نشست با نخبگان علمی و دانشگاهی و برنامه های ورزشی و تفریحی نیز بخشی از برنامه‌های این دوره است .



حضور در دوره معادل دو  واحد دروس معارف اسلامی می باشد  



این دوره بیست و نهم مرداد لغایت  تا دهم شهریور ماه برگزار خواهد شد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر به نشانی  https://www.nahadmui.ir مراجعه کنند.





 




  • گروه خبری :
  • کد خبر : 110728
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم