امروز : 30 مهر 1403
  • 1396/10/10 - 14:17
  • 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z6eB

در اعتراض به حرکت اغتشاشگران دیشب در شهرستان کاشان:

پس از نماز جماعت ظهر و عصر امروز در مسجد بقیه الله دانشگاه حجه الاسلام یوسفی در پاسخ به اقدام دیشب هنجارشکنان در میدان جهاد کاشان به ایراد سخن پرداختند




پس از نماز جماعت ظهر و عصر امروز در مسجد بقیه ا لله دانشگاه حجه الاسلام یوسفی  در پاسخ به اقدام دیشب هنجارشکنان در میدان جهاد کاشان به ایراد سخن پرداختند.



وی با ذکر ایه149 سوره آل عمران :



یا أیّها الّذین آمنوا إنْ تطیعوا الّذین کفروا یردّوکمْ علىٰأعْقابکمْ فتنْقلبوا خاسرین



ای اهل ایمان، اگر پیروی کافران کنید شما را (از دین اسلام) باز به کفر برمی‌گردانند، آن‌گاه شما هم از زیانکاران خواهید گشت.



و آیه 217 سوره بقره :



ولا یزالون یقاتلونکمْ حتّىٰیردّوکمْ عنْ دینکمْ إن اسْتطاعوا ۚومنْ یرْتددْ منْکمْ عنْ دینه فیمتْ وهو کافرٌ فأولٰئک حبطتْ أعْمالهمْ فی الدّنْیا والْآخرة ۖوأولٰئک أصْحاب النّار ۖهمْ فیها خالدون



کافران پیوسته با شما مسلمین کارزار کنند تا آنکه اگر بتوانند شما را از دین خود برگردانند، و هر کس از شما از دین خود برگردد و به حال کفر باشد تا بمیرد چنین اشخاص اعمالشان در دنیا و آخرت ضایع و باطل گردیده، و آنان اهل جهنّمند و در آن همیشه (معذّب) خواهند بود.



گفتند اطاعت و پیروی و فریب خوردن از دستور کافران شما را به قهقهرا و نابودی می کشاند و پشیمانی بار می آورد



حجت الاسلام یوسفی در ادامه به سخنان سخیف ترامپ رئیس جمهور آمریکا اشاره کردند و گفتند: جنایتکاری که جنایاتش بر احدی پوشیده نیست غصه حقوق بشر در ایران را می خورد و نگران حقوق بشر در کشور ما  می باشد . باید حواسمان جمع باشد دشمن از روزنه  اعتقادات ما ضربه نمی زند بلکه از روزنه های دیگر وارد می شود یک روز در فتنه 88 که از قبل انرا برنامه ریزی کرده بودند به بهانه حمایت از آرای مردم و امروز از طریق روزنه های دیگر .



به فرموده  امام راحل اگر کشتی انقلاب از داخل سوراخ نشود از بیرون هم شکست نخواهد خورد .



افرادی هم که دیشب  در شهر اغتشاش ایجاد کردند اینها از دشمن پول و برنامه می گیرند باید مواظب بود باید دقت کنیم و پوزه دشمن را به خاک بمالیم  باید وحدت خود را حفظ کنیم . دشمن  از روزنه اختلافات وارد می شود باید هوشیار بود و کاری انجام نداد که باعث خوشحالی دشمنان ما شود.





 




  • گروه خبری :
  • کد خبر : 110244
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم