امروز : 30 مهر 1403
  • 1393/09/18 - 13:21
  • 53
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
  • /ZL7B

ما باید با افزایش آگاهی و بصیرت مانع نفوذ تفکرات شیطان پرستی در جوانمان بشویم

نشست تاریخچه و نماد شیطان پرستی با حضور آقای روح الله صنعتکار در تاریخ یکشنبه 93/9/16 برگزار گردید .



روح الله صنعتکار با نگاه به آمارهای جهانی دیگر ادیان در دنیا اظهار داشت : تاکنون تعداد 2500 فرق شبه مذهبی در دنیا داریم و همچنین شیطان پرستی حدود 100 فرقه فعال دارد که متأسفانه تفکرات آنها به ایران نیز نفوذ کرده است اما خوشبختانه به شکل غرب نیست و ما نباید اجازه بدهیم این تفکرات شیطانی در جوانان ما نفوذ کند بلکه باید به نسل جوانمان بصیرت و آگاهی لازم را بدهیم .



 



وی با اشاره به خصوصیات جنیان ، گفت: کلمه شیطان 88 مرتبه و کلمه ابلیس 11 بار در قرآن آمده است . شیطان اسم خاص است که می تواند هم انسان و هم جن باشد . اما ابلیس اسم عام است و جن است .جن وجود دارد و در قرآن هم سوره ای به این نام داریم . خلقت جن از آتش است ، خوب و بد دارد ، سطح عقلانی جن پایین تر ولی به لحاظ قدرت بدنی از انسان بسیار قوی تر است ،سرعت زیاد و عمر طولانی دارد . جنیان از خودشان پیامبر ندارند و پیامبرشان از انسان هاست .



 



به گفته وی ، در بهشت به ابلیس عزازیل (عزیزکرده خدا) می گفتند . ابلیس ، جنیان را تا قبل از تمرد از فرمان الهی هدایت می کرده و ابلیس به معنای ناامید شده از رحمت خداست . که بعلت تکبر از درگاه خداوند رانده شد و به عزت خدا قسم یاد کرد که همه آدمها را به گناه وسوسه خواهد کرد ، مگر بندگان مخلص خدا را .



 



وی ادامه داد : دایره حضور ابلیس در دنیا در سه جا است : هنگام غضب(غضب از لشکریان شیطان است) ،  هنگام قضاوت بین دو نفر ، هنگامی که دو نفر نامحرم با هم خلوت کنند نفر سوم حتماً شیطان خواهد بود.



 



روح الله صنعتکار با بیان آیین شیطان پرستی در جهان اظهار داشت : شیطان پرستی در غرب رشد بسیار زیادی داشته است . سابقه شیطان پرستی از زمان انبیاء نخستین بوده و عقبه شیطان پرستی به مصر باستان و یونان قدیم هم می رسد .



 



به گفته وی : در ایران عمدتاً افکار شیطان پرستی از طریق مکتوبات و یا موسیقی متال و راک و پارتی های شبانه در جوانان نفوذ می کند.رسانه های غربی از طریق سایتها و فیلم های هالیوودی روی شیطان پرستی تبلیغات زیادی می کنند که نقش صهیونیست ها بعنوان تأمین کننده مالی این فرقه نباید نادیده گرفت .



 



روح الله صنعتکار با بیان مشخصات فرقه شیطان پرستان اظهار داشت : شیطان پرست ها اومانیسم و خودپرست بوده و همچنین لذت پرستی و هوسرانی مشخصه بارز دیگر شیطان پرستان می باشد .



 



وی ادامه داد : بی اعتنایی به حیات انسان ، تساهل و تسامح در مناسبات زنان و مردان ، تساهل و تسامح در خورد و خوراک ، فقدان طرحی برای آینده ، دامن زدن به نوعی پلورالیسم دینی ، ارتباط پنهان با مجامع ماسونی صهیونیستی ، فقدان نظام جامع عقیدتی ،اخلاقی و عملی متناسب و افراط و تفریط در بعضی از آموزه ها را از دیگر مشخصات شیطان پرستان می باشد .



 



روح الله صنعتکار ، خستگی انسان غربی ، غیبت آموزه های دینی ، تجربه پایان تاریخی غرب ، مقابله غرب با دین اسلام و تلا ش مذبوحانه غرب برای استمرار سلطه را از عوامل شکل گیری فرقه شیطان پرستی در جوامع بشری دانست .



 



وی همچنین افزود : در اصول و مکتب شیطان پرستی راه راستی وجود ندارد ، هیچ مذهبی ندارند و به اعتقاد آنان معاد دروغ ا ست و به خدا اعتقادی ندارند و انسان ها را در مقابل خود مسئول می دانند و معتقدند که انسان ها نباید در قبال کارهایی که انجام می دهند در برابر خدا پاسخگو باشند و همچنین لذت و نفع و سود پرستی و هوسرانی در سرلوحه امور شیطان پرستان قرار داد .



 



وی با بیان انواع گروه های شیطان پرستی اظهار داشت : اولین گروه که شامل شیطان پرستی فلسفی (جدید) می باشد و توسط آنتوان لاوی تاسیس شد و همچنین وی کلیسای شیطان را بنیان گذاری و انجیل شیطان را تالیف نمود و حتی در فیلم های هالیوودی در نقش شیطان بازی کرد و از این راه برای این فرقه تبلیغات کرد.



 



به گغته وی دومین گروه شامل ، شیطان پرستی دینی که برگرفته از ادیان ابراهیمی است و در این فرقه شیطان نوعی جنبه خدایی و متافیزیکی دارد . گروه سوم شیطان پرستی که شیطان پرستی گتیک (Gothic) نام دارد ، تمام کارها و اعمال ضد کلیسا را انجام می دهند .کودک خواری ،خون خواری ،قربانی کردن دختران  از اعمال آنهاست. گروه چهارم نیز شیطان پرستی شورشی که مایکل آکتیو آن را تاسیس کرد و مخوف ترین  نوع شیطان پرستی است .



 



به گفته روح الله صنعتکار ، شیطان پرستان دارای احکام 9 گانه هستند و کتب آنان لوسیفر، بلیال ، لوتیال ، کتاب شیطان و شخصیت های برجسته شیطان پرستان آنتوان لاوی ، مایکل آکتیو ، گلیلمور ،کلار لاوی ،پکی نارامیا می باشند . و از عمده ترین نشانه های شیطان پرستی امروز تجاوز و قتل بویژه تجاوز به کودکان و نوجوانان و قتل آنهاست .



 



گفتنی است این مراسم به همت کانون سیاسی «رصد» نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار گردید .



  • گروه خبری :
  • کد خبر : 109883
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم