امروز : 28 مهر 1403
  • 1400/10/12 - 09:45
  • 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZJkC

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی روز شنبه 11/10/1400 بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد بقیه الله دانشگاه با حضور جناب آقای علی پوران برگزار شد



 



مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی روز شنبه 11/10/1400 بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد بقیه الله دانشگاه با حضور جناب آقای علی پوران برگزار شد.



آقای علی پوران کارشناس فرهنگی دانشگاه کاشان در این  مراسم بیان داشتند : سخن گفتن از ابعاد شخصیتی این فرد الهی مشکل است. محوریت شخصیت این مرد الهی و راز محبوبیتش اخلاص  بود.



رهبر معظم انقلاب نیز در مورد امام خمینی (ره)  می فرمایند شخصیت عظیم و جوهر مستحکم ایشان برای پیشبرد کارهایش اخلاص بود.



ایشان در ادامه گفتند :حاج قاسم خدا را خوب درک کرد  شناخت خدا محصولش رفاقت و دوستی با خداست برای دفع مواضع ریا باید خوب خدا را درک کنیم خدا را عشق و محبوب خود قرار دهیم .اهل ایمان کسانی اند شدیدترین محبت به خدا را دارند و رضایت خدا را به هر چیزی ترجیح می دهند.



اخلاص حاج قاسم را باید موشکافی کرد حاج قاسم معنای یکسری احادیث را برای ما واضح کرد .هرکس برای خدا اخلاص داشته باشد خدا بهترین مصلحت ها و مقدرات را رقم می زند .نیت ها را برای خدا خالص کنیم اخلاص داشته باشیم .



رمز موفقیت و محبوبیت سردار عزیزمون پاکی معامله اش با خدا بود  .لله شویم و انا لله را باید خوب درک کنیم.



آقای پوران اظهار داشتند :اهمیت اخلاص آن وقت روشن می شود که خدای متعال روی کارهایی که از روی اخلاص است تاثیرات بزرگ می گذارد . هر کاری بخاطر اخلاص انجام دهیم خدا به آن برکت می دهد. هر کاری از روی حسابگری مادی انجام دهیم متزلزل است  و در نهایت نتیجه ای حاصل نمی شود.حب خدا و دنیا یکجا جمع نمی شود.





 



  • گروه خبری :
  • کد خبر : 110622
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم