امروز : 30 مهر 1403
  • 1396/10/10 - 13:06
  • 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z5eB

مراسم گرامیداشت حماسه‌ی مردمی نهم دی

به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت جلسه ای در تاریخ 96/10/9بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد دانشگاه با حضورحجت الاسلام احمدی نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار گردید.



به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت جلسه ای در تاریخ 96/10/9 بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد دانشگاه با حضورحجت الاسلام احمدی نماینده ولی فقیه در سپاه  برگزار گردید.



 



حجت الاسلام احمدی گفتند : دشمن می خواهد با قراردادن مردم مقابل نظام انقلاب را به چالش بکشد و نظام اسلامی را نابود کند اما حماسه 9 دی تودهنی محکمی برای دشمنان ما بود و باید با گرامیداشت این روز و برگزاری کارگاههای تخصصی به تبیین این  حماسه بپردازیم .



آنچه امروز ما را از این گردنه بسیار سنگین عبور میدهد سه چیز است : داشتن بصیرت – صداقت و استقامت



بسیاری از بزرگان  کشور  بصیرت و آگاهی دارند ، اما صبر و استقامت ندارند.



نماینده ولی فقیه در سپاه  بیان نمودند یکی از عناصر امریکایی مرتبط با فتنه 88 جنبش سبز در ایران را اصلی ترین و اثرگذارترین دشمن قابل تصور برای نظام جمهوری اسلامی می داند و می گوید ما هر چه می توانیم باید به جنبش سبز بصورت همه جانبه کمک کنیم تا براندازی نظام تحقق پیدا کند.



دشمن امروز ار نطر نظامی و سخت افزاری قدر ایران را پذیرفته است و باوزر دارد که نمی تواند به کشور آسیبی وارد کند.



اما به آنچه امید بسته است جنگ نرم و تغییر از درون است و آنچه این برنامه ریزی دشمن را در این زمینه نیز ناکام خواهد گذاشت روشنگری و بصیرت افزایی است که مردم آگاهانه در صحنه باشند .



 



وقت آن رسیده که ایرانیان با هوشیاری و ولایت‌مداری بیش از پیش، اجازه تکرار اشتباهات تاریخی اینچنینی را به دشمنان دیرینه جمهوری اسلامی ندهند. باید توجه داشت که فتنه تمام نشده، بلکه با چهره ای متفاوت در حال جولان دهی سیاسی با هدف متزلزل سازی پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران است و بی تردید مناسب ترین راه مقابله با آن، افزایش سطح بصیرت عمومی مردم جامعه می باشد.







 



 



 



  • گروه خبری :
  • کد خبر : 110243
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم