امروز : 28 مهر 1403
  • 1401/02/31 - 15:07
  • 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z2nC

نشست دانشجویان فعال فرهنگی با مسئول دفترنهاد رهبری

نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی خوابگاههای دانشجویی با مسئول نهادرهبری در تاریخ چهارشنبه 1401/2/28 بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در سالن طبیب دانشکده پزشکی برگزار گردید.



نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی خوابگاههای دانشجویی با مسئول نهاد رهبری در تاریخ چهارشنبه 1401/2/28 بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در سالن طبیب دانشکده پزشکی برگزار گردید.



دراین جلسه دانشجویان حاضر صمیمانه باحجه الاسلام ابن علی به گفتگو نشستند و مطالبات و پیشنهادات خود را در زمینه فعالیتهای فرهنگی ومذهبی در دانشگاه مطرح نمودند .



مسئول  نهاد  رهبری در این نشست بیان داشتند که  کانونهای عدالتخواه که از مطالبات مقام معظم رهبری نیز می باشد باید در دانشگاه به نحوی احیا شود. همچنین ایشان به  سنت حسنه وساطت برای ازدواج  به ویژه ازدواج های دانشجویی تاکیدکردند.



ایشان همچنین اظهار داشتند جامعه فعلی ،دانشجویانی فعال وباهوش سیاسی بالامی خواهد تامطالبات به حق خود را از مسئولین وجامعه مطالبه نمایند.



در مورد انجام امور خیریه وکمک به نیازمندان نیز ازطرف دانشجویان و حجه الااسلام ابن علی پیشنهاداتی مطرح گردید: برگزاری بازارچه های خیریه وایجاد مغازه های فروش مایحتاج  درخوابگاهها با هدف تامین نیازمندیهای دانشجویان  واختصاص سود آن به امورخیریه ،تشکیل کانونها و انجمن های  خیریه و....



مسئول نهاد رهبری بیان نمودند برای  راه اندازی مجدد پیج های دفتر نهاد  در فضای مجازی  و تهیه محتواهای معرفتی و ارزشی نیاز به مهارت دانشجویان  و  همکاری بیشتر آنان می باشد.



حجه الاسلام ابن علی همچنین تاکید کردند  فعالیتها و نقش نهاد رهبری در دانشگاه بر سه محور نظارت ،هدایت وحمایت استوار است.ا یشان ازدانشجویان خواستند با حضور فعال در عرصه های فرهنگی وعلمی دانشگاه حقوق معنوی خود را در این زمینه ها مطالبه نمایند.



دراین جلسه همچنین حاضرین درمورد اردوهای دانشجویی و مراسم پیاده روی اربعین به بحث وتبادل نظرپرداختند.



 



 



  • گروه خبری :
  • کد خبر : 110696
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم