امروز : 27 مهر 1403
  • 1402/11/11 - 15:19
  • 77
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zb6Q

هم اندیشی بانوان تاثیرگذار دانشگاه

هم اندیشی بانوان تاثیرگذار و فعال دانشگاه چهارشنبه مورخ 1402/11/11 در سالن طبیب برگزار شد.

 
جلسه ی هم اندیشی بانوان فعال فرهنگی با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، اساتید و اعضای هیئت علمی و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه برگزار شد.
 این جلسه با مطرح کردن مسئله ی عدم استقبال خوب و چشمگیر اساتید و اعضای هیئت علمی از برنامه های فرهنگی از قبیل اعتکاف دانشجویی آغاز و پس از بیان لزوم مشارکت اساتید در برنامه های دانشجویی و همراهی با دانشجویان به ارائه راه حل جهت افزایش مشارکت ها پرداخته شد.
دکتر باقری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ضمن تاکید بر حضور حداکثری و همراهی اساتید با دانشجویان خاطر نشان کردند : حضور اساتید در برنامه های دانشجویی مشابه همراهی والدین با فرزندان است.
ایشان در ادامه ی راه حل های مطرح شده بیان داشتند : میزان تولیدات ادغام شده ی اسلامی و پزشکی ما بسیار ناچیز است ، اگر در طول سال به آن توجه داشته باشیم در جشنواره ها و کنگره های مختلف نیز با اطمینان خاطر حاضر می شویم که متاسفانه این دغدغه کمرنگ شده اما تلفیق این تم آئینی - مذهبی با علم باید وجود داشته باشد. 
 
جلسه ی هم اندیشی بانوان فعال و تاثیر گذار دانشگاه با سخنان مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حجت الاســـلام والمســـلمین ابن علی در رابطه با راه اندازی واحد زن و خانواده در نهاد رهبری و برنامه های مدنظر جهت دستیابی به اهداف این واحد و دعوت از افراد دغدغه مند جهت همکاری در بخش های مختلف این واحد از جمله کارگروه تربیتی ، کارگروه رفاهی ، کارگروه فقهی-حقوقی و کارگروه آموزشی به پایان رسید.
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 126038
کلمات کلیدی

تصاویر

هم اندیشی بانوان تاثیرگذار دانشگاه هم اندیشی بانوان تاثیرگذار دانشگاه هم اندیشی بانوان تاثیرگذار دانشگاه هم اندیشی بانوان تاثیرگذار دانشگاه هم اندیشی بانوان تاثیرگذار دانشگاه هم اندیشی بانوان تاثیرگذار دانشگاه
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید