امروز : 28 مهر 1403
  • 1401/10/13 - 13:57
  • 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZjpC

گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان

به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان، دکتر سلامی مسئول کانون بسیج استادان و جامعه پزشکی، سه شنبه 1401/10/13 بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، در مسجد بقیه الله دانشگاه علوم پزشکی به بیان مطالبی در ارتباط با ارزش و مقام این شهید والامقام پرداخت.



به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان، دکتر سلامی مسئول کانون بسیج استادان و جامعه پزشکی، سه شنبه 1401/10/13 بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، در مسجد بقیه الله دانشگاه علوم پزشکی به بیان مطالبی در ارتباط با ارزش و مقام این شهید والامقام پرداختند.



دکتر سلامی شهید سلیمانی را سید شهیدان مقاومت خواندند و نقش ایشان وشهید ابومهدی المهندس را در منطقه بی بدیل دانستند.



ایشان افزودند در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی سرداران زیادی شهید شدند که به عهد خود با خداوند متعال وعده کردند و عده ای که ماندند در انتظار شهادت و وفای به عهد بودند و در این مورد به خاطره ای از شهید کاظمی از بیان مقام معظم رهبری اشاره نمود که وقتی خبر شهادت شهید صیاد شیرازی را برای رهبر آوردند، رهبر فرمودند که شهید صیاد شیرازی حیف بود که در بستر بیماری می افتاد، در همین هنگام شهید کاظمی گفتند ان شالله خبر شهادت بنده را هم برای شما بیاورند.



در ادامه جمله ای عارفانه از رهبر انقلاب درمورد شهادت شهید سلیمانی بیان نمودند که "دیشب جمع شهدا شهید سلیمانی را در آغوش گرفتند".



دکتر سلامی ویژگی اخلاص را یکی از بارزترین ویژگی های شهید سلیمانی بیان نمودند و افزودند این شهید بزرگوار تحت شرایط بسیار سخت و با وجود عدم همکاری ها از داخل و خارج کشور وظیفه اش را به بهترین شکل ممکن انجام می داد.



وی افزود شهید سلیمانی جمهوری اسلامی ایران را حرم می دانستند و نقش شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را در احیاء مقاومت و فرهنگ اسلامی در کشورهای عراق و سوری را انکارناپذیر خواندند.



در ادامه ایشان آینده دنیا و کشور را روشن دانستند و بیان داشتند که پرچم این کشور ان شالله به دست امام زمان خواهد رسید.





 



  • گروه خبری :
  • کد خبر : 110827
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم