امروز : 28 مهر 1403
  • 1402/03/13 - 11:31
  • 41
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZYrC

گزارش اردوی وفاق و همدلی

اردوی وفاق و همدلی به مدت دو روز (چهارشنبه 10 و پنجشنبه 11 خردادماه)، به مقصد چادگان با حضور بیش از 90 نفر از خواهران دانشجو برگزار شد.



اردوی وفاق و همدلی به مدت دو روز (چهارشنبه 10 و پنجشنبه 11 خردادماه)، با حضور بیش از 90 نفر از خواهران دانشجو و در روزهای جمعه 12 و شنبه 13 خرداد ماه با حضور بیش از 30 نفر از برادران دانشجو به مقصد چادگان برگزار شد.



خواهران دانشجو سفر خود را از صبح روز چهارشنبه از گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان آغاز نمودند .



در اولین بازدید این روز در پارک سرچشمه خوانسار صبحانه را صرف نموده فضای زیبا و خوش آب و هوای این مجموعه نیز تفریح نمودند.



بعد از آن در محل دهکده گردشکری و تفریحی زاینده رود اقامه نماز ظهر و عصرانجام شد و دانشجویان تا غروب در این مجموعه به فعالیت های تفریحی و سرگرمی از قبیل پینت بال، قایق سواری و... پرداختند. سپس برای اسکان به دانشگاه آزاد نجف آباد عزیمت کردند.



روز دوم صبحانه در محل دانشگاه آزاد نجف آباد صرف شد.



در ادامه از شرکت دانش بینان بهیار صنعت (واقع در خمینی شهر) و دستاوردهای آن بازدید 4 ساعته انجام شد، که خیلی مورد استقبال دانشجویان واقع گرفت.



زیارت شهید حججی و مزار شهدای نجف آباد و اقامه ظهر و عصر از دیگر برنامه های اردو بود.



بعد از گشت و گذار عصرانه در محل باغ جوان اصفهان، شب پنجشنبه به دانشگاه علوم پزشکی کاشان بازگشتند.



برادران دانشجو سفر خود را از صبح روز جمعه از گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان آغاز نمودند .



در اولین بازدید این روز در محل حوزه علمیه داران صبحانه را صرف نموده سپس از آبشار خوش آب و هوای پونه زار بازدید نمودند و بعد از گشت و گذار و تفریح در آنجا به محل حوزه علمیه برای صرف ناهار و استراحت مراجعت نمودند.



سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابن علی، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و اکران فیلم غریب در سینمای داران از دیگر برنامه های روز اول اردو بود. سپس دانشجویان برای اسکان به حوزه علمیه داران مراجعه نمودند.



روز دوم بعد از صرف صبحانه در محل حوزه علمیه داران از سد زاینده رود بازدید نمودند و بعد از آن در محل دهکده گردشکری و تفریحی زاینده رود دانشجویان تا غروب در این مجموعه به فعالیت های تفریحی و سرگرمی از قبیل بازدید از گلخانه دهکده، پینت بال، والیبال و... پرداختند. اقامه نماز ظهر و عصر و صرف ناهار در محل روستای حجت آباد انجام شد.



بعد از گشت و گذار عصرانه در محل روستای حجت آباد، عصر شنبه به دانشگاه علوم پزشکی کاشان بازگشتند.



 



  • گروه خبری :
  • کد خبر : 110978
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم